Nástroj barvy terénu

mija
Ahoj, chtěla jsme se zeptat, jestli někde jde zjistit jaká barva terénu byla použita, u věcí to zjistím pomocí kapátka, ale u terénu? Prohledat celou galerii terénů jsem už zkoušela a nic. :(
OriginID mirusjas

Re: Nástroj barvy terénu

Nevím, zda jsem Tě pochopila.

Ale použij terén na pozemku, vyfoť ho a pak v nějakém grafickém programu použij kapátko, aby jsi zjistila, jaké má číslo barvy.

Pokud jsem Tě nepochopila správně, tak tu pořádně popiš, o co Ti jde.

Re: Nástroj barvy terénu

mija
například tady http://nd04.jxs.cz/436/117/fb0913de40_75898683_o2.jpg chci zjistit jakou barvu terénu (druh trávníku) je na pozemku, ale v nabídce "barvy terénů" ho nemohu najít. Jde to nějak?
OriginID mirusjas