Nádhera

Prochi
Nemám slov! Vaše stránky jsou fantastický. Jsem starší generace, angličtinu moc neovládám a tady jsou konečně perfektně udělané stránky v češtině. Simíky hraju od jedničky, na trojku jsem musela delší chvíli počkat kvůli počítači. Něco podobného jsem se snažila udělat na sims2 ( ProchiSims2).
Už se moc těším, až budu mít více času a Vaše stránky si v klidu projdu.
Díky, něco takového mi chybělo         Prochi

Re: Nádhera

Vítám Tě Prochi

Děkujeme za pochvalu.

Re: Nádhera

Štěpán Filous
Taky Tě tu vítám, ať se ti tu moc líbí.

Re: Nádhera

Odpověď na tento příspěvek od Prochi
Ahoj Prochi  tvoje slova jsou milá...díky moc

Rovněž hraji simíky od jedničky ...

Doufám, že se Ti bude u nás líbit. Nikam se neženeme, jen si hrajeme a děláme návody...

Re: Nádhera

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Prochi
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Nádhera

Povichr
Prochi, tvá slova mě moc zahřála. Jsem ráda, že jsi tady s námi. Vítej.

Re: Nádhera

Vlasta Drábková
I já se přidávám a doufám, že nás poctíš svými výtvory
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Nádhera

ANDY
Vitám tě Prochi, ať se ti tu líbí, stejně jako mě.