Museum (ne)tvorů slečny Nigueli

Nigueli
Tento příspěvek byl aktualizován .
Vítám vás v mém museu. Jelikož si momentálně musím jít lehnout, později to doupravím a dodám sem obrázky na uvítání :D

Re: Museum (ne)tvorů slečny Niguli

Nigueli
Tento příspěvek byl aktualizován .
První výtvor, co se zde v museu objevil, byl pózovač.
Pózy jsou na téma Mauricijské modelky Judy Modeste.

Pozn. k poslední póze; Jelikož jsem neměla na ty ruce nervy, vykašlala jsem se na ně, pokazila je, a udělala si je po svým :D

Info o pózovači:
Jméno: Judy Modeste pose pack
Počet póz: 4
Poselist: Bez poselistu
Kolikáte: 2 (v Blenderu :D)

Stáhni

Vždy, když pózu použiješ, mohl/a bys tam odkázat na mou maličkost. S pózama si můžete dělat cokoliv, jenom je prosím nevydávejte za své. Děkuji! :)

Děkuji, že jste si prohlédli tento výstavní exponát. Snad se vám líbí a nějak ho ve svých výtvorech využijete :)

Re: Museum (ne)tvorů slečny Niguli

Ahoj

První příspěvek a hned tak pěkný   Vypadá to, že jsem asi jediná, kdo ještě nezkusil žádnou pózu

Re: Museum (ne)tvorů slečny Niguli

Nigueli
Odpověď na tento příspěvek od Nigueli
Takže, dnes vám tu možná ještě ukážu, co jsem se dneska snažila vytvořit v TSRW. Zkoušela jsem vytvořit nepřebarvovatelný wallpaper podle návodu od Jakuba a ještě se vrhnu na ten návod na obraz od Soni :)

Re: Museum (ne)tvorů slečny Niguli

Pěkný, jsi šikula

Re: Museum (ne)tvorů slečny Niguli

Nigueli
Odpověď na tento příspěvek od Nigueli

No, dopadlo to, jak to dopadlo :D
Edit: Ještě k tomu obrazu, k němu autorská práva mám, protože fotka je moje ^^
Ta holka se moc přesvětlená a ani ten počítač nejde vidět :D No, ale co se dá dělat :D Aspoň, že se ten obraz trochu povedl :D
KLIK pro stažení obrazu

Pak jsem ještě zkoušela trochu pozměnit triko... Ehm... :D

Dopadlo to... Katastrofálně :D

Je zkrátka vidět, co jsem dělala poprvé.
Ach ano, tapetu a triko jsem dělala poprvé, obraz po druhé :D

Ještě bych se chtěla zeptat, jestli by mi prosím některá z adminek nezměnila název tématu, protože jsem včera ve zbrklosti (nejenom, že neumím číst, neumím ani psát ._.) napsala místo Nigueli Niguli...  :D Díky moc :))

Re: Museum (ne)tvorů slečny Niguli

Sebi
Ahoj , ešte som ťa tu neprivítal  . Teším sa na tvoje budúce príspevky. Všetky pózy a obraz + ostatné veci čo si tu pridala sú veľmi pekné

Re: Museum (ne)tvorů slečny Niguli

Hele, učený z nebe nespadl. To se prostě podá, neboj. A i tak je to velmi dobré na první pokusy

Re: Museum (ne)tvorů slečny Niguli

Povichr
To jsou velmi kvalitní výtvory.

A vítej mezi námi

Re: Museum (ne)tvorů slečny Nigueli

Nigueli
Odpověď na tento příspěvek od Nigueli
Děkuji ^^ Moc si toho važím :)

Re: Museum (ne)tvorů slečny Nigueli

Moninek
Přidávám se k ostatním jak s uvítáním, tak chválou :) Pózy jsou velmi povedené stejně jako obraz, tapeta i tričko - a vůbec si nemyslím, že dopadlo katastrofálně  :)
"Try and fail, but never fail to try"