Moninčina tvorba

Moninek
Zdravím všechny :) Tak jsem se nakonec odhodlala a vytvořila si zde téma také . Ráda bych sem vkládala něco ze své tvorby. Snažím se o všechno možné, ale nejčastěji a nejradši vytvářím mazlíčky, zvláště koně (takže snad si koňomilové přijdou na své), a poslední dobou mě čím dál více baví tvorba póz kohokoliv a čehokoliv :)

Jako prvního vám představím Starokladrubského koně jménem Favorit, který se začal probíhat po mém městečku teprve nedávno :)

Favorit je elegán, a snad ani nemusím říkat že se rád předvádí. Ačkoliv to tak podle fotek nevypadá, na ježdění je naprosto spolehlivý a poslušný, je inteligentní a rychle se učí novým věcem. Jako každý kůň má ale také nějakou chybičku - Favorit je totiž strašné prasátko a vhledem k jeho bílé barvě je jeho čištění (hlavně po pořádné bahenní koupeli) "zábavou" na několik desítek minut

Zdroje:
Veškeré použité pózovačky jsou mé vlastní.
Kromě součástí hry jsem při vytváření použila odznaky z této stránky, a posuvníky, které nějak nemůžu najít  (jakmile najdu, info doplním).
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Moninčina tvorba

Totodile7625
Nádherné fotky, perfektné pózy! Niet viac čo dodať. Palec hore.

Re: Moninčina tvorba

Odpověď na tento příspěvek od Moninek
Tak to je dost dobrý a ty pózovačky fakt výborný. Překvapilas

Re: Moninčina tvorba

Kůň nádherný, pózy úžasné a obrázky skvělé

Re: Moninčina tvorba

Povichr
Pěkně si uvedla svého koníka a pózy jsou opravdu skvělé.

Re: Moninčina tvorba

Moninek
Všem vám děkuju, vaše komentáře mě potěšily  :)
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Moninčina tvorba

Vlasta Drábková
Tak to ti teda tleskám. Koníci krásní a pózy ještě lepší.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Moninčina tvorba

Moninek
Tak vás znovu zdravím :) Po dlouhé době jsem se konečně dostala k hraní Simíků a dotváření toho, co jsem měla rozdělané. Dnes se s vámi podělím o Simíka vytvořeného podle skutečné osobnosti - Dave Grohl.

Někteří ho možná znáte jako bývalého bubeníka legendární Nirvany. Dnes působí (ovšem jako zpěvák a kytarista) v jedné z mých oblíbených skupin - Foo Fighters. Možná budete znát písničky jako Everlong, Best of You, My Hero, nebo třeba Walk z jejich zatím posledního alba Wasting Light.

Mám ráda jejich texty, hudbu, osobnosti.. a oceňuji i to, že si ze sebe dokáží udělat srandu, jak se můžete přesvědčit v některých jejich videoklipech :) Tak snad si je alespoň trochu podobný. Těším se na vaše připomínky

Zdroje:
Vlasy zde
Přívěšek zde
Kytara zde
Vousy mám ve hře ještě z dob, kdy jsem stahovala z výměny, takže zdroje se bohužel nedohledám :(
Použité pózy jsou moje
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Moninčina tvorba

Povichr
Smekám. Ta podoba je dokonalá.

Re: Moninčina tvorba

Ty jo, trefilas ho dost dobře. Výborná práce

Re: Moninčina tvorba

Odpověď na tento příspěvek od Moninek
Zcela souhlasím. Je to hodně, ale hodně dobré

Re: Moninčina tvorba

Totodile7625
Perfektná podoba a skvelé fotky!!

Re: Moninčina tvorba

Moninek
Děkuju vám všem :)
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Moninčina tvorba

Moninek
Dneska se mi povedlo dodělat a nafotit pár pózovaček :) Takže se tu o ně s vámi podělím
Ještě jednou bych chtěla poděkovat za návod na Pózu s nábytkem od Sonii, vážně mi moc pomohl

U některých jsem se zaměřila hlavně na výrazy v obličeji:

A tady zbytek:

"Try and fail, but never fail to try"

Re: Moninčina tvorba

Povichr
Moninko, to je úplná krása. Jak mimiky ve tváří, tak i samotná siminka.

Re: Moninčina tvorba

Odpověď na tento příspěvek od Moninek
Vážně zírám  máme tu aktiviních lidiček jen pár, ale všichni jste úžasně šikovní

Moc se Ti to povedlo

Re: Moninčina tvorba

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od Moninek
Nádherné pózy

Re: Moninčina tvorba

Moninek
Děkuji všem, jsem ráda že se líbí :)
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Moninčina tvorba

Líbí se mi, že siminka vypadá jako normální člověk. Má i svaly, výraz a póza vypadá přirozeně.

Povedlo se ti to

Re: Moninčina tvorba

Moninek
I tobě moc děkuji :)