Moje tvorba :)

mija
Příběh Gordenových

Manželé Gordenovy, Tom a Hannah. Tom pracuje jako šéfkuchař, a Hannah jako hlavní zpěvačka :)

Tatínek má panickou hrůzu z rodičovství, když se dozvěděl že jeho manželka Hannah čeká miminko.

Hannah si strašně přála dvojčátka, a proto jsem se rozhodla že po porodu dostane něco, co by jí umožnilo pořídit si dvojčátka. A ejhle, když přišel porod, vrátila se z porodnice s dvoumy krásnýmy děvčátky. :) Diana  a Denisa

Hannah byla v jednom kole, aby se holčičky měly nejlépe na světě :)

A když měla volnou chvíli věnovala se své vášni, a to hudbě.

Samozdřejmě si taky někdy musela odpočinout, ale v přitomnosti dvou miminek to nebyla vůbec žádná sranda. Ještě že pomáhal tatínek, jak jen mohl, jelikož z něj panika opadla hned když holčičky viděl.

Diana s Denisou rostly a rostly jako z vody. Staly se z nich nejlepší kamarádky, a také parťačky, co se neplech týče.

Základní i střední školu ukončily s jedničkami, jelikož se pilně učily. :)

Pokračování příště :) Teď už jsou holky dospělé, a rodiče v důchodu :)

OriginID mirusjas

Re: Moje tvorba :)

Ahoj Mijo, vítej tu

Příběh je super, těším se na pokračování

Re: Moje tvorba :)

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od mija
Ahoj Mija

Veľmi pekný príbeh

Re: Moje tvorba :)

mija
Odpověď na tento příspěvek od mija
Strašně moc děkuji  Potom budu určitě pokračovat, jakmile skončím se stavbou domu na prázdném světě. :) Moc mi to nejde, ale teď jsem se do toho tak zabrala... že z toho možná bude něco, v čem se bude dát krásně bydlet.
OriginID mirusjas

Re: Moje tvorba :)

Sympatické bydlení je důležité. Hned se člověku lépe hraje, když mají Simíci bydlení dle našich představ

Re: Moje tvorba :)

mija
Odpověď na tento příspěvek od mija
Já jsem nikdy na stavění domů nebyla. Spiš mě více bavilo hrát si s osudy simiku :-D potom tu mužů nahrát ten dům.
OriginID mirusjas

Re: Moje tvorba :)

Jsem na tvůj dům zvědavá

Re: Moje tvorba :)

mija
Odpověď na tento příspěvek od mija

PRVNÍ PATRO

DRUHÉ PATRO

Koupelna

Ložnice hlavy rodiny.

Ložnice prarodičů.

Dětský pokoj

Docela si potrpím na těch nejmenších detailech, ale bohužel Sims 4 není tak obsáhlá jako Sims 3. V ní šli dát například svíčky NA vanu atp. Tady jdou dát ale věci do knihovniček atd. A jedno -, není tady tolik možných kombinací a doplňků, ale to příjde s DLC
Žádná sláva to není, ale ještě to není hotové, navíc tam mám dva pokoje nevyužité, velkou zahradu a plochou střechu. Moc místa, ale málo nápadů...
OriginID mirusjas

Re: Moje tvorba :)

Ono je velmi těžké zařizovat velké plochy. Třeba se ještě inspirace dostaví
Pěkně jsi si vyhrála s dětskými pokoji. Jsem zvědavá, co vymyslíš dál.

Re: Moje tvorba :)

mija
Děkuji :) Až bude inspirace, určitě něco přidělám a předělám. Nemám moc času, a když už ty Simíky zapnu, stejně něco postavím, pak to smažu, nějaký čas zkouším co kam dát, pak do toho chvilku koukám a vypnu to s tím, že mě nic nenapadá. :) Mám pár postahovaných místností z galerie, tak snad něco s tím vymyslím. Podvečer se do toho pustím a dám vědět.
OriginID mirusjas

Re: Moje tvorba :)

mija
Odpověď na tento příspěvek od mija
Tak jsem po dlouhé době zase zpátky. Bohužel hra mi házela chybu, a musela jsem jí přeinstalovat a o rodinku i dům jsem přišla :(. Zrovna mám rozehranou LegacyChallenge ale s downloadama, a s nima mě to přestává bavit. Docela se bojím ale tu rodinku bez těch downů pustit. Všichni by byly holohlaví  . Zatím jsem se spíše chytla tvoření siminek (simíci mě nebaví). Tak aspoň přikládám malou ukázku mé nejpovedenější siminky (s downloadama, mám jí v galerii a nehraji za ní aby mi nezmizela)
OriginID mirusjas

Re: Moje tvorba :)

mija
Odpověď na tento příspěvek od mija
OriginID mirusjas

Re: Moje tvorba :)

Tak to je dost dobrý. Moc pěkný obrázek

Re: Moje tvorba :)

mija
Odpověď na tento příspěvek od mija
Tý jo.
Čas letěl, a já nějak na svůj koutek zanevřela.
Za ten rok a čtvrt jsem se hodně naučila a zlepšila. :-)
Začala jsem pracovat s TS4 studiem a Photoshopem (stále je to běh na dlouhou trať, ale už se mi to tak složité nezdá)
Něco málo z mých novějších výtvorů.

Tady šlo spíše o ty nehty. :-)

Za tu reklamu se omlouvám, ale už nemůžu dohledat originální fotku. :/

Zase tvorba v TS studiu. :)
'

A takhle bych mohla pokračovat do nekonečna. :D
OriginID mirusjas

Re: Moje tvorba :)

Velmi pěkná práce a první obrázek je skutečně velmi vydařený, i když v něm jde spíše o nehty