Miš-Maš Arda

Re: Miš-Maš Arda

Druhé foto tomu moc nenasvědčuje

Re: Miš-Maš Arda

Vivianne
Odpověď na tento příspěvek od moni
Mandolína . Jo, jména se vymýšlí  blbě, já používám tenhle
prográmek : www.behindthename.com/random/.

Re: Miš-Maš Arda

Díky, podívám se na něj

Re: Miš-Maš Arda

Totodile7625
Moni tvojich simíkov som si všimol už na FB. Vždy ma bavilo pozerať sa na tvoje výtvory. A pozerám že v TS4 si sa od svojho štandardu nijak neodklonila.

Re: Miš-Maš Arda

ajame
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ach    Kryšpín, ten je :)

Re: Miš-Maš Arda

Děkuji

Re: Miš-Maš Arda

ajame
S tím kloboukem je tak elegantní :-) a tu zelenou chci

Re: Miš-Maš Arda

Se zelenou bude legrace. Moc se na ni těším do hry. Jakmile mi zprovozní Galerii, dám Simíky ke sdílení.

Děkuji

Re: Miš-Maš Arda

Totodile7625
Slečna v klobúku má parádne kontúry. Také aristokratické. Druhý obrázok je luxusný.

Re: Miš-Maš Arda

Děkuji

Má to být aristokratka, takže jsem ráda, že se mi to podařilo trefit

Re: Miš-Maš Arda

Re: Miš-Maš Arda

ajame
Fešák :)

Re: Miš-Maš Arda

Děkuji

Již mi funguje Galerie, takže Simíci jsou nyní ke stažení.

Re: Miš-Maš Arda

Bezva, že ti funguje Galerie

Pěkné úpravy simíků

Re: Miš-Maš Arda

To opravdu je. Nemám ráda, když něco nefunguje.

Děkuji.

Můj první pokus o buclatého Simíka a ne zrovna modelku

ID Origin:   moni7779

Re: Miš-Maš Arda

Sebi
Všetci sú veľmi zaujímaví

Mňa tvorenie v TS4 prestalo baviť po desiatich minútach ...

Re: Miš-Maš Arda

Tak to bylo opravdu hodně rychlé

Re: Miš-Maš Arda

Ta je hodně ulítlá, ale krásně