Miš-Maš Arda

Blog Arda bude nadále funkční. Najdete v něm moji tvorbu z The Sims 3 a nově i z The Sims 4.

Origin ID   moni7779

Re: Miš-Maš Arda

I já přidávám své první pokusy...

Moni berte s rezervou. Budu na ní ještě pracovat a čekat na vhodné downloady.

Příprava na infarkt

Re: Miš-Maš Arda

Sebi
Rupert mi dosť pripomína Johnnyho Deepa

A Moni je taktiež veľmi podarená

Skvelá práca

Re: Miš-Maš Arda

Jo, když jsem Simíka dodělala, tak i mne napadlo, že z něho něco má

A kdybych se o to snažila, tak se mi to nepovede :D

A tady jsem se opičila a také jsem si pohrála s Moni ...

Re: Miš-Maš Arda

Sebi
Keď je Simík takto upravený , tak vyzerá ako by bol namaľovaný na plátno

Je to naozaj veľmi zaujímavé

Re: Miš-Maš Arda

Hlavně tady narozdíl od hry, vypadá opravdu hodně dobře

A děkuji Sebi

Re: Miš-Maš Arda

Sebi
Súhlasím

Re: Miš-Maš Arda

ajame
Odpověď na tento příspěvek od moni
Pěkné, Moni se mi moc líbí

Re: Miš-Maš Arda

Děkuji ajame

Re: Miš-Maš Arda

A víš, že jo. Ten fešák je Johnny Depp.

Ale Rupert Temnonoš je zase větší sranda

Re: Miš-Maš Arda

To bylo první, co mne napadlo. Vymýšlet jména mi nejde

Další Cipísek do sbírky. Bohužel se zatím nemohu o Simíky podělit v Galerii, protože mi Galerie nefunguje

a tady jako nostalgická vzpomínka...

a mimochodem takovýto tón pleti by se mi ve hře líbil, ale není ...

Re: Miš-Maš Arda

ajame
Tak ten je úžasnej ! Jakto, že ti nefunguje galerie? :-( Hned bych si ho stáhla

Re: Miš-Maš Arda

Pěknej Cipísek  Někoho mi připomíná, ale koho, že?

Jo a tvůj avatar je super

Re: Miš-Maš Arda

Odpověď na tento příspěvek od ajame
Mám nějaký problém s Originem. S TP podporou jsem to včera řešila po telefonu bezmála dvě hodiny a nic. Pak jsem to řešila s poskytovatelem internetu a také nic. TP to teď bude jako problém postupovat dál, tak musím čekat, zda to vůbec nějak vyřeší.
Jsem z toho hodně otrávená, protože hra je za humny a už teď vím, že mi nebude fungovat tak jak má, nejspíš.

Jinak oběma děkuji

Re: Miš-Maš Arda

Tmavá verze

Světlá verze

Upravená verze

Re: Miš-Maš Arda

ajame
Tmavá se mi líbí nejvíc a Teolína je super jméno

Re: Miš-Maš Arda

Díky ajame

Je to rasovina, vymýšlet jména

Re: Miš-Maš Arda

Mne sa naopak páči biela verzia

A naozaj , meno Teolína je veľmi zaujímavé

Re: Miš-Maš Arda

Díky Sebi

Výraz - spadli mi hračky do kanálu

Re: Miš-Maš Arda