MenGaga in The Night

DanGaga
Všechny zdravím v mém zatím prázdném koutečku.
Budu sem dávat, předělávky nejnovějších měst pro život s ostatními dodatky a když tam bude nějaké to místečko vejdou se tam i nějaké kolekce. Výtvory tvořím hodně málo, ale kdyby náhodou dám je sem.
Snad vám to bude líbit.
Přijímám vaše názory.
(Právě pracuji na předělání Hvězdného Pob.)
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: MenGaga in The Night

Zdravím a těším se na tvé výtvory

Re: MenGaga in The Night

Odpověď na tento příspěvek od DanGaga
Vítej a hrň sem obrázky

Re: MenGaga in The Night

Povichr
Ahoj

Je fain, žes k nám zavítal. Vítej

Re: MenGaga in The Night

DanGaga
Jestli budu mít čas, tak město nafotím již dnes. ;)
A co by jste tam chtěli z dodatku Po Setmění? Mám tam zatím nálevnu a taneční klub
Jsou tam již: Park pro psy a kočky, Koňský ranč, Jízdárna (ta budova), Salón, Hasiči, Skládka a obchod s použitým zbožím.
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: MenGaga in The Night

Povichr
Stačí, že tam máš nálevnu a taneční klub. Simíci budou spokojeni.

Re: MenGaga in The Night

DanGaga
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: MenGaga in The Night

DanGaga
Omlouvám se, ale předělané město bude hotov až tak na prázdniny. Proč? Musel jsme hru přeinstalovat, ale bohužel mi nešla udělat záloha, takže jsem vše ztratil.
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: MenGaga in The Night

Povichr
Takže znova. Co se dá dělat.

Re: MenGaga in The Night

DanGaga
POZOR ZMĚNA!..
Od zítřka pracuji na předělání Lucky Palms. Budou tam věci z dodatků: Povolání snů, Po Setmění, Hrátky Osudu, Domácí Mazlíčci a ShowTime. Pozor! Budou tam i rodiny s oblečením a vybavením s kolekcí. (Nevím zatím přesně z jakých kolekcí)
Bohužel Hvězdné Pobřeží nejspíše nebude.
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: MenGaga in The Night

Povichr
To bude práce.

[...]

POZOR! změna plánu! A tato změna je 100%!.... Lucky Palms předělávat nebudu! Ani jsem tam zatím neudělal ani tečku (bohužel nebyl čas). Pořád jsem váhal jestli jo či ne, ale před týdnem se potvrdilo, že vyjde dodatek ROČNÍ OBDOBÍ, tudíž do vydání nového dodatku hrát Sims3 nebudu, tudíž teď nebudu nic předělávat, ale přísahám vám, že jakmile vyjde Roční Období, tak to město předělám pro všechny dodatky! Na Roční Období předělávat nemusím, protože to bude automaticky po aktualizaci v instalaci. Takže se jedná...O.. SUNSET VALLEY!... Předpokládám, že bude hotové do konce listopadu!.. :)
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: MenGaga in The Night

Povichr

Kvůli nám se nemusíš stresovat. Dělej co tě baví.

Re: MenGaga in The Night

DanGaga
Tento příspěvek byl aktualizován .
Klidný Park Alá Víla
"Z neznámých důvodů se do tohoto parku sjíždějí cikánské maringotky. Nikdo neví proč, ale když už budete tady, můžete si aspoň nechat vyložit budoucnost. Jinak je tu báječný klid na skvělý odpočinek. Hlavně především si dávejte veliký pozor, protože tu můžete potkat záhadné, ale přitom roztomilé živočichy."

Vyžaduje: Domácí Mazlíčci, ShowTime a Obludárium
Bez neoficiálních downloadů
Velikost pozemku: 40x40
Typ: Komerční
Ke stažení zde: http://www.mediafire.com/?x35h3343ss54c4a
PS: Jak již jste poznali, jedná se o předělaný park z města Hvězdné Pobřeží, tudíž budu předělávat Hvězdné Pobřeží pro všechny dodatky
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: MenGaga in The Night

Povichr
Konečně nějaký výtvor.

Pozemek si pěkně uvedl a upravil.

Re: MenGaga in The Night

DanGaga
Povichr napsal(a)
Konečně nějaký výtvor.

Pozemek si pěkně uvedl a upravil.
Tak když jsem Sims nehrál měsíc, tak...
Ale i tak díky
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: MenGaga in The Night

Vlasta Drábková
Vypadá to pěkně. Takové přirozené :)
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: MenGaga in The Night

DanGaga
Děkuji. Taky, že jsem to chtěl aby to bylo přirozené. Ale jenom mi připadá, že jsem to s houbičkami trošičku přehnal
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS

Re: MenGaga in The Night

DanGaga
Odpověď na tento příspěvek od DanGaga
Pak Magic Verde
 "Tento městský park navržený slavným architektem Froderickem Molesheadem je kousek venkova uprostřed města. Můžete tu potkat plaché koně, roztomilé psy, malé hlodavce a mnoho dalších. Ale dávejte si veliký pozor, protože se tu pravidelně konají slety hodných i zlých čarodějnic

Vyžaduje: Domácí Mazlíčci, ShowTime, obludárium a Po Setmění
Bez neoficiálních downloadů
Velikost pozemku: 64x64
Typ: Komerční
Ke stažení zde: http://www.mediafire.com/?d70ckbx7gxtd1k2
Jedná se o předělávku parku Verde z města Hvězdné Pobřeží
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS
12