Marušky koutek The Sims 3

Marievil
Ahoj všechny tady moc zdravím. Sem budu dávat postupně všechny své Simíky. Stavby a také své Příběhy z mé hry The Sims 3. Žádná stavitelka sice nejsem ale ta hra mě šíleně baví a tak se chci podělit i s vámi.

Re: Marušky koutek The Sims 3

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Marušky koutek The Sims 3

Odpověď na tento příspěvek od Marievil
Ahoj Marie

Vítej a jsem moc zvědavá na tvé příběhy a i stavby, jen se nepodceňuj

Re: Marušky koutek The Sims 3

Vlasta Drábková
Ahoj Maruško,taky tě vítám mezi námi.Těším se ne tvé příspěvky.Vím,že máš dobré nápady.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Marušky koutek The Sims 3

Marievil
Odpověď na tento příspěvek od Marievil
Jméno psa: Woody Louka
Vlastnosti: Přátelský, Génius, Dobrodružný

Jsem pořádně ospalí haf a musím najít kde je tady pelíšek.

Tak už jsem ho našel a pěkně se do něj uvelebím haf.

No tak to jsem já Woody Louka snad se vám líbím a třeba si mě někdy taky adoptujete haf.

Tady je Odkaz ke stažení: http://www.mediafire.com/?i3otnqntxdud4ui

Re: Marušky koutek The Sims 3

Ahoj Marie

Woody má skutečně velmi ospalý výraz ... a já teď také, asi půjdu hledat pelíšek s ním

Re: Marušky koutek The Sims 3

Hezkej hafík

Re: Marušky koutek The Sims 3

Vlasta Drábková
Ano,opravdu je moc pěknej.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Marušky koutek The Sims 3

Marievil
Odpověď na tento příspěvek od Peťka Falcora
Všem vám moc děkuji za Komentáře.

Jedna holčina mě poprosila abych jí udělala Self Sima a já šla do toho.
Jsem zvědavá co mi na to řeknete já myslím že ňáká ta podoba tam určitě je.

Jméno: Romana Vladovičová
Znamení: Panna
Vlastnosti: Ambiciozní, Priatelská, Perfecionistka, Detinská, Kuchárka od prírody
Celoživotní přání: Něco o Kuchařce
Jídlo: Hambunger
Hudba: Pop
Barva: Fialová

Odkaz ke stažení: http://www.uloz.to/11465776/romana-vladovicova-package

Re: Marušky koutek The Sims 3

Dave Luv
Administrátor
Marievil napsal(a)
Jedna holčina mě poprosila abych jí udělala Self Sima a já šla do toho.
Jsem zvědavá co mi na to řeknete já myslím že ňáká ta podoba tam určitě je.
Čauky, podoba tam určitě je, máš ji dobře udělanou. Oči, pusa, tvar obličeje - perfektní shoda .
Možná bych nepatrně posunul pusu dolů a zkusil víc naklopit spodek nosu, ale to jsou detaily.
Škoda, že se v TS3 nedá více přizpůsobit obočí.

Re: Marušky koutek The Sims 3

Ahoj Marievil.

Srdečně tě vítám na našem fóru. Jsem ráda, že jsi mezi námi a že se s námi dělíš o svou tvorbu.

Ten hafánek je perfektní. Ta jeho pusina nemá chybu.

Dívčina je  sympatická a selfsim se ji podobá.
Použila jsi nějaké downloady a nebo je to jen maxis?

Co nejraději v The Sims 3 vytváříš?

Re: Marušky koutek The Sims 3

Totodile7625
Ahoj! A Vitaj.
Ten psík je nádherný. Ale najviac ma zaujal ten simík. Je tam naozaj hodne veľká podoba. Ale jak napísal Dave, tú pusu by som dal o trošičku nižšie a možno nejaké neoficiálne, redšie obočie. Ale to sú naozaj iba malinkaté detaili, ktoré tomu vôbec neuberajú.

Inak Majdi, to nie je Marievil self-sim.

Re: Marušky koutek The Sims 3

Povichr
Máš pravdu. Teď si to čtu znovu. Dík za upozornění.

[...]

Dnes jsem tu z dalším Simíkem. Tentokrát jsem ho dělala podle jedné hodně staré fotky jednoho mého kamaráda.
Myslím že podoba tam je vidět. Ale to musíte posoudit vy.
Vše je tuším bez Downloadů
Bylo by dobré si ho třeba adoptovat a vyzkoušet ve hře protože Simík má opravdu úplně stejné vlastnosti jako ten kamarád. Třeba ho ve hře někdo dokáže zkrotit ha, ha.

Jméno: Michal Špicl
Znamení: Lev
Vlastnosti: Zlomyslný, Rebel, Zle naladěný.
Jídlo: Ovocný pohár
Barva: Oranžová
Hudba: Latina

Odkaz ke stažení: http://www.uloz.to/9682225/michal-spicl-package

Re: Marušky koutek The Sims 3

Povichr
Podoba tam je. U dětí je to obzvlášť těžké, protože v TS3 vypadají simsáci jako děti velmi podobně.

[...]

Musím souhlasit.Taky děti dělaám nerada.V simech to jde hodně špatně.I když tobě se to povedlo.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Marušky koutek The Sims 3

Odpověď na tento příspěvek od Marievil
Michal Špicl je perfektní

Re: Marušky koutek The Sims 3

Marievil
Je to blízký a spolehliví kamarád Buffy v seriálu mu říkají Zendr Heris.
Hraje v mém oblíbeném seriálu Buffy přemožitelka upírů.
Myslím že podoba tam je veliká. Co vy na to říkáte.

Odkaz ke stažení:
http://www.mediafire.com/?6ygxa9u6gma5wi7
12