Můj kreativní pokojíček :::version2:::forTS4:::

Můj kreativní pokojíček :::version2:::forTS4:::

Pessoa

první dvě simky
dost to trvalo, než jsem se dostala k instalaci

Re: Můj kreativní pokojíček :::version2:::forTS4:::

Pessoa

Další simka se jmenuje Luba Yu, jestli se nemýlím

Naprosto mě uchvátilo, že můžete upravit velikost očí

Pokud je špatná velikost fotek, pls napište. Já mám totiž širokoúhlou obrazovku, a nevidím to tam

Re: Můj kreativní pokojíček :::version2:::forTS4:::

Velikost fotek jev pohodě. U nás je velikost fotky doporučená, a ne přikázaná.

800px doporučujeme kvůli majitelům menších monitorů, aby se jim fórum lépe prohlíželo.