Můj kreativní pokojíček

Pessoa
Tento příspěvek byl aktualizován .

Vítejte v mém kreativním pokojíčku. Můžete tu najít mé výtvory a fotky ze hry:)

Plus bonus: Děkuji Sebi za úžasný návod na rtěnku.

Re: Můj kreativní pokojíček

Pessoa
Chci se jen zeptat: Nejsou obrázky moc velké? Děkuji

Re: Můj kreativní pokojíček

Pessoa
Odpověď na tento příspěvek od Pessoa

Re: Můj kreativní pokojíček

Pěkné jsi šikula

Jestli propaguješ svoji tvorbu, klidně můžeš nechat větší obrázky.

Jinak máme menší rozměr kvůli tomu, že na malých monitorech tě lidí budou proklínat, že musí posunovat celou stránku

Pravidlo o obrázcích je zde:
http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Vlo-eni-obrazk-do-fora-td4593959.html

Re: Můj kreativní pokojíček

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od Pessoa
Výborné

Budem sa veľmi tešiť na tvoje obrázky a tvorby z hry .

A mne neďakuj. Poďakuj skôr Shyne ... Ja som bol len ako google prekladač .

Re: Můj kreativní pokojíček

Krásná práce

Je skvělé, že Sebiho návod přináší parádní výsledky

Re: Můj kreativní pokojíček

Pessoa
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
já bych to ani nedokázala přeložit.
 A ani bych s tím neměla tu trpělivost

Re: Můj kreativní pokojíček

Pessoa
A Soni a moni, děkuji

Re: Můj kreativní pokojíček

Pessoa
odpoledne sem něco přidámvytvořila jsem další rtěnku

Re: Můj kreativní pokojíček

Tak to jsem zvědavá

Re: Můj kreativní pokojíček

Pessoa

a omlouvám se že jsem to sem dala až teď, ale nevyšlo mi to.
http://uloz.to/xnv38sW4/pessoa-cute-lipstick-package

Re: Můj kreativní pokojíček

Není za co se omlouvat :)

Krásná práce
Je vidět, že tu máme dalšího šikovného hráče

Re: Můj kreativní pokojíček

Pessoa
děkuji Moni
snažím se

Re: Můj kreativní pokojíček

Elajna_
Moc pěkné
Mládeži do 18-ti nenalévat, mládež je šikovná nalije si sama. ;D

Re: Můj kreativní pokojíček

Pessoa
Moc ti děkuju:)

Re: Můj kreativní pokojíček

Pessoa
Tak, další rtěnka.

Re: Můj kreativní pokojíček

Krásná práce
Jsi opravdu šikovná

Re: Můj kreativní pokojíček

Pessoa
děkuju, ale grafika mi ještě pořád nejde

Re: Můj kreativní pokojíček

Pessoo, tvůj dotaz ohledně soutěže jsem přesunula a odpověď na něj máš zde

http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Diskuze-a-dotazy-td5713209.html#a5715108