Kudy z nudy

Elajna_
Tak si taky založím do téhle sekce téma
Když mám tu Universitu tak si ještě pujčím od kámošky pár dodatků a budu přidávat fotky jako zběsilá.

Fotka, kterou mám na avataru v plné své kráse

Ta samá simka a její mladší brácha, oba jsou rybáři/vlastnosti zdědili po otci.

Konečně se její brácha rozhoupal a požádal o ruku blonďatou Kate

Trošku větší požár u nich doma a stresy těhotné švagrové.
Mládeži do 18-ti nenalévat, mládež je šikovná nalije si sama. ;D

Re: Kudy z nudy

Sebi
Zdravím ťa tu a teším sa na tvoje príspevky  . Chudáčik "tehotná švagrová"

Re: Kudy z nudy

Ahoj

I já jsem zvědavá...
Jo a úplně jsem se lekla, myslela jsem, že bratr požádal o ruku sestru

Re: Kudy z nudy

Povichr
Vítám tě

To se divím, že z toho švagrová neporodila.

Re: Kudy z nudy

Elajna_
Děkuji za vřelé přivítaní
a Moni neboj se to bych nedovolila.  v TS to ani nejde ne?

No já přidávám další fotky, tentokrát sem se zažrala do rodinky Altových ze Sunset Valley a poslala Holly na universitu.

Focení s přítelem (teď už ex-přítelem )

Otravná spolubydlící.. pomsta byla sladká

Holly je už mistryně v Ping Pongu ^^

SMS od kámoše vždycky potěší

Nejvíc mě bavila tahle kostra!

Džus-pong!! ♥

Splynutí mysli s dalším šprtem

Jeden z jejích úspěšných večírků, které rozehnala policie

A konečně promoce!
Mládeži do 18-ti nenalévat, mládež je šikovná nalije si sama. ;D

Re: Kudy z nudy

Sebi
Úžasné momentky !

Re: Kudy z nudy

Odpověď na tento příspěvek od Elajna_
Eli, to asi ne, ale jde o to, že Moni někdy moc rychle a nepozorně čte

A kostra, ta mne dostala  hned si to s ní vyzkouším, jak zapnu hru

Re: Kudy z nudy

Povichr
Takhle bych řádit na univerzitě chtěla i já.

Re: Kudy z nudy

Moninek
Taky tě tu (trochu opožděně) vítám! :) A přidám se s pochvalou, obrázky jsou opravdu super  Líbí se mi, jak jsi zachytila jak Simin život na univerzitě, tak veselé příhody rodinky  Těším se na další obrázky :)
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Kudy z nudy

Elajna_
Odpověď na tento příspěvek od Elajna_
Samé modré vlasy

Speciální dívčí kolej, kterou sem vytvořila pro jednu svoji siminku

Přesně nevím co se na té party kam mě pozvali zvrtlo, ale pořadatelku odvezla policie

Změna je život, z modré na zelenou

Jako malé dítě..

Když ho zatkli musel platit 10 000simoleónů!!! Policie vážně nedokáže ocenit umění!
Mládeži do 18-ti nenalévat, mládež je šikovná nalije si sama. ;D

Re: Kudy z nudy

Jéééé, tak to je pecka Já musela platit jen 1000 simlíků. No a těch 10.000 měl? Zajímalo by mne, co se stane, když nemáš na pokutu...

Re: Kudy z nudy

Povichr
Super momentky. Pořadatelka má vtipnej ohoz a to bydleníčko pro tvou studentku je skvělé.

Re: Kudy z nudy

Hannah
Odpověď na tento příspěvek od Elajna_
Úžasné!  Strašne milujem rôzne farby vlasov vo simske  a máš úžasné momenty!
Live life for the moment because everything is uncertain.

Re: Kudy z nudy

Totodile7625
Perfektné obrázky! Aj tie pred tým. Dokážeš naozaj nádherne zachytiť simov pri ich činnostiach.

Re: Kudy z nudy

Elajna_
Moc vám všem děkuju za pozitivní ohlasy  a Moni samozřejmě, že tolik neměl.. měla jsem asi 4000 nebo kolik a šlo to do nuly, nic jsem nedlužila nebo tak jenom se mi ten rozpočet vynuloval a víc nic.  ještě že tak, kdyby k nám měl přijít exekutor nebo bych měla simíky zadlužené asi by mě kleplo.
Mládeži do 18-ti nenalévat, mládež je šikovná nalije si sama. ;D

Re: Kudy z nudy

Sebi
Prepáč , že tak neskoro... Naozaj úžasné momentky a tie vlasy im naozaj slušia

Re: Kudy z nudy

Odpověď na tento příspěvek od Elajna_
Elajna_ napsal(a)
[...]
Tak to je dobře. Protože přesně jak říkáš, představa, že by mi pracně zařízený domeček za pracně vydělané penízky vybílil exekutor, je příšerná

Re: Kudy z nudy

Moninek
Perfektní momentky :) ... a ty modré vlasy!
"Try and fail, but never fail to try"

Re: Kudy z nudy

Elajna_
Odpověď na tento příspěvek od Elajna_
Tak po dlouhé době zase přidám nějaké fotky

Tak mi poprvé v sims 3 unesli ufoni simíka

ty úkoly z cestovní horečky mě vážně mile překvapily

budoucí celebrita

kousanec od upírky

nakonec se ty dvě do sebe zamilovaly

halloweeeeeeeen

no a nakonec jejich baráček, ta zima je tak nádherná

Mládeži do 18-ti nenalévat, mládež je šikovná nalije si sama. ;D

Re: Kudy z nudy

Hannah
úžasné momenty a ten domček je krásný!
Live life for the moment because everything is uncertain.
12