Kouteček Tofee

Tofee
Ahojte. Jmenuji se Tofee a budu vás provázet svou hrou The Sims 4. Snad si čtení užijete.
Ahojte lidi!!! :D

Re: Kouteček Tofee

Ahoj Tofee

Vítej na fóru. Na tvůj herní příběh se těším. Ráda "nahlížím" do hry někoho jiného

Re: Kouteček Tofee

Ahoj

A já mám ráda příběhy, kterých je teď málo, takže se více než těším

Re: Kouteček Tofee

Tofee
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Tofee
Moc děkuji za přivítání.
Nejdřív vám představím moji nejnovější siminku Arabelu.

Jméno: Arabela Gothy
Vlastnosti: samotářka, romantička, geniální, svůdná
Bydliště: Newcrest
Manžel: William McTherri
Děti: Walter Gothy, Ronnie Gothy

Za siminku už asi dva měsíce hraji , takže mám co vyprávět.

Ahojte lidi!!! :D

Re: Kouteček Tofee

Těším se na příběhy Arabely