Konec spirálového otáčení při převlékání

Konec spirálového otáčení při převlékání

Břetislav65
Tento příspěvek byl aktualizován .
Už Vás nudí spirálové otáčení když se Váš simík převléká?
Zde je snadná pomoc.
Stáhněte si Mod z tohoto odkazu.

opraven odkaz.
http://simista.net/no-spinning-when-changing-clothes/

Re: Konec spirálového otáčení při převlékání

Přímý odkaz je zde: http://simista.net/no-spinning-when-changing-clothes/

Vím, že autoři downloadů nemají rádi jiné než přímé odkazy na své stránky. Tak jen pro jistotu

Re: Konec spirálového otáčení při převlékání

Břetislav65
já to vím,jen jsem tam dal špatný odkaz,už jsem to nestačil opravit,byla jsi rychlejší.