Jak si mám udělat něco vlastního?

Bri

Jak si mám udělat něco vlastního?

Bri
Prohlížím poctivě net a nastahovala jsem si pár pěkných výtvorů od lidí, ale chtěla bych si dělat vlastní nábytek a tak. Poradíte někdo jak na to? Stáhla jsem si program myslím Sims4 sims a blender, ale nejde mi to. Je to na mě těžký, neumím moc anglicky. Syn umí dobře, koukal na to a řekl mi, že blender je výbornej program zadarmo, ale opravdu složitý. Ani on se tím neprokousal. (Ono se mu hlavně nechtělo:D) Takže jsem to zase vymazala. Není něco míň složitýho? v trojkách se mi líbila možnost vytvářet vlastní styly, to mi tady opravdu chybí. Třeba ty postele - když to má slušný parametry, jsou opravdu ošklivý...Do dětskýho pokoje mají zase nízká čísla, to by ty děti nic nestíhaly a jenom spaly...Takže jim dávám ty postele princezny Zdoběny, ale pro kluka mi to přijde prostě ujetý. Navíc to povlečení... Takže jsem žádostiva jakéhokoliv nápadu. Děkuji :D.

Re: Jak si mám udělat něco vlastního?

Pročti si to tady, ale je anglicky. V Sims 4 Studiu se dělají recolory. Je tam plno tutoriálů.

http://sims-studio.proboards.com/