Já a Blogger

Re: Já a Blogger

Bezva, Sonia mi ušetřila práci ...díky

Re: Já a Blogger

Takže doplňuji Soniu... velikost písma  v komentáři je identická s velikostí písma na stránce

nastavuje se zde

Re: Já a Blogger

Vlasta Drábková
Děkuju holky...mě to nějak zlobí.Zkusím to ještě
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Já a Blogger

Vlasti a co Ti zlobí?

Re: Já a Blogger

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Já a Blogger

Jsi na správném místě, ale nechápu, proč máš první dva řádky jiné... potřebovala bych tu šablonu vidět celou ... takhle nevím, k čemu ten Body Text patří...   celé menu k němu vypadá jinak, než u mne menu ke stránce...

Zkus mi tu šablonu celou vyfotit...tedy celý ten šedivý rámeček...kompletní nabídku úprav ve stavu Pokročilé...

Re: Já a Blogger

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Já a Blogger

Petro, zkus změnit velikost písma na záložce Body Text... tím by jsi měla ovlivnit velikost písma na stránce a tedy i v komentářích...

Tak jak to vidím, Ty máš rozdělení nastavení písma a pozadí stránky do dvou samostatných ...já to mám pod Stránkou jako celek...

Pokud jde o změnu velikosti textu v různých prohlížečích, to bude věc prohlížečů, ale ne věc nastavení Bloggeru ... s tím Ti bohužel neporadím...

Re: Já a Blogger

Štěpán Filous
Ahoj blogeři, protože mě nějak začíná zlobit blog na blog.cz, nezobrazují se mi tam ankety a příspěvky, tak jsem se rozhodl že si udělám novej blog na blogger, protože mi s ním můžete poradit. A hned mám jednu otázku, jak se dá dát na bllog to video z YouTube třeba s písničkou aby jak se na blog vleze hrálo? Snad sem to popsal dostatečně. Díky za odpověď.

Re: Já a Blogger

Vlasta Drábková
Odpověď na tento příspěvek od moni
moni: V nastavování velikosti písma textu stránky jsem si zkoušela zvětšovat písmo.Zvětšovalo se,ale komenty pořád stejný.Běžně používám Mozilu.Tak jsem schválně zkusila i explorer a je to stejné.Zřejmě je to šablonou.Takže udělám pár změn.Moc děkuju za ochotu pomoci...
[...]

Vlasta, Petra

tak to mne mrzí...u mne to funguje...
ale je pravda, že by to mohlo souviset s tím, jakou konkrétní šablonu používáte...to mne nenapadlo...

Já si na Blogger zvykala dlouho, ale už jsem to vstřebala...

K hudbě na blogu... přiznám se, že jsem  rovněž na blogu měla vložený přehrávač hudby a ač jsem měla hudbu jen klidnou a nevtíravou...stejně mi od lidí chodili zprávy, abych to zrušila (ač si to na stránce mohli klidně vypnout) a také se upřímně přiznám, že mi hudba na cizích stránkách a blozích vadí...ruší to, navíc je málokdy  vkus stejný a tak se stránkám s hudbou vyhýbám, protože tam nejde v klídku listovat a prohlížet si stránky...

Takže výsledek je takový, že jsem hudbu na svých stránkách zrušila...

Jen takový můj postřeh a zkušenost z praxe...

Re: Já a Blogger

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Já a Blogger

Petka napsal(a)
Jo no to mě taky napadlo, že když listují, tak sse jim to pořád spouští od začátku a že by to mohloo být nepříjemné.
Je to víc než nepříjemné... a nejen opakováním od začátku, ale i proto, že každému se líbí jiná hudba...

Navíc je hudba příliš hlasitá a prohlížení vyloženě ruší...měla by hrát jen na pozadí, ale to nejde nastavit. Nebo to alespoň nešlo nastavit u služby, kterou jsem využívala já...  ale vzhledem k tomu, že hudba  je moc hlasitá na všech ozvučených blozích a stránkách, které jsem viděla, je to tak asi u všech služeb...

Re: Já a Blogger

Vlasta Drábková
moni napsal(a)
[...]

Přesně na tebe moni jsem si vzpoměla,když jsem si na blog vkládala hudbu. Vím, že ti to někdo dost nepříjemně napsal. Myslím na FB..Asi budu papouškovat Peťku. Zatím nemám zas takovou návštěvnost, takže uvidíme. Jinak s tím nastavováním velikosti textu stránky a komentáři jsem to zkoušela včera znova a bezúspěšně. Změním koplet šablonu a uvidíme, zda bude problém trvat. Pevně doufám, že ne.
[...]

Takže ještě jednou se vracím k velikosti písma v kometářích. Nastavila jsem jiné písmo a je to o něčem jiném.
Předtím jsem používala písmo corsiva a když se na něj podíváte v šablonách, tak ono je i dost malé. Hned mi to nedošlo. Snad to někomu třeba pomůže.
Myslím si, že velikost písma v kometářích nastavit nejde. To je dané písmem, které používáte.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Já a Blogger

Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
Vlasta Drábková napsal(a)
Přesně na tebe moni jsem si vzpoměla,když jsem si na blog vkládala hudbu. Vím, že ti to někdo dost nepříjemně napsal. Myslím na FB..Asi budu papouškovat Peťku. Zatím nemám zas takovou návštěvnost, takže uvidíme. .
Tak kvůli němu bych to neměnila, protože svoji tvorbu na CZ/SK jsem v té době dávala výjimečně. Navíc mojí fanouškovskou základnu tvoří zahraniční návštěvníci a ne česká komunita... Nicméně mi napsali i dva cizinci, a protože jsem sama nebyla zrovna vyladěná z ozvučených blogů a stránek, na které jsem narážela, dospěla jsem k závěru, že to bude ku prospěchu věci, když to zruším.  Nechtělo se mi, ale snažila jsem se být objektivní...a dospěla jsem k závěru, že mají pravdu...

[...]

Holky, já už jsem tu hudbu dala pryč
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან
123456