Já a Blogger

Re: Já a Blogger

Povichr
Jakube jsi velký šikulák.

Re: Já a Blogger

Vlasta Drábková
Ahoj blogeři.Sice zatím tuto službu nevyužívám,ale přemýšlela jsem o změně blogu.Jenže nevím,jak na to.Na svém blogu jsem dnes vytřeštila oči,když jsem měla včera 90 návštěv.Pro někoho to třeba není nic moc,ale pro mě osobně je to velký úspěch.
Taky už to mám rozjeté a nevím,jak bych si měla poradit se změnou a návštěvností.Nedal by někdo nějakou radu?
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Já a Blogger

Totodile7625
Treba si zaručene presunúť všetky posty na nový blog a tam, kde si dala odkazy na tie dané domčeky, tak ich nahradiť novými. Je mi jasné, že nie všade sa to dá a a nepamätáš si, kde všade si čo dávala. Ale napríklad na rôznych forach sa to dá prepísať. Ale to je asi na dlho. Mimo to je dobré starý blog nerušiť! Namiesto toho je dobré odtiaľ všetko iba odstrániť ( po presunutí na nový blog ) a dať tam odkaz, že si sa "presťahovala". Je to preto, lebo aj ludia, ktorý vedia, že na tom blogu nájdu tvoju tvorbu budú nútený si pozrieť tvoj nový blog. A za tretie je dobré dať ten nový blog do povedomia. Napríklad na neho odkázať na FB CZ/SK stránke.

Re: Já a Blogger

Vlasta Drábková
Totodílku,moc děkuju za rady.Včera jsem se do toho pustila.Petka mi hodně pomohla.Tuto technologii zatím moc neovládám a teprve začínám.Taky chci moc poděkovat Soně a vůbec všem,že se opravdu snažíte člověku pomoct.
Tak se hlavně nesmějte.Tady na ukázku,já vím,nic moc
Je to teprve rozpracované.
Zde můj nový blog
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Já a Blogger

Inak môžem si hodiť tvoju ikonku na môj blog?

Re: Já a Blogger

Povichr
Mě se blog líbí. Domečky pěkně září na tom černém podkladu.

Re: Já a Blogger

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Já a Blogger

Vlasta Drábková
Děkuju za pozitivní ohlasy.Budu jedině ráda,když si mě přidáte do Vašich blogů.No,musím na něm začít pracovat.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Já a Blogger

Vlasta Drábková
Asi budu vypadat jako hňup,ale byla bych ráda,kdyby jste někdo poradil.Jak se dá na bloggeru měnit písmo?Nemyslím,to které je v nabídce.Chtěla bych tam své vlastní...
[...]

Tak a sme traja, koho to zaujíma.
Inak ja rozmýšlam nad re-designom blogu. Hmmm .. zelená by sa mu v celku hodila.

Re: Já a Blogger

 Nevím jestli to jde, ale asi ne, protože, když použijete nějaké písmo, co Blogger nevlastní, zřejmě by to byl problém.

V Návrháři šablon

 pod Pokročilé

je cca 95 fontů. To  Vám nestačí? Je to docela velký výběr

Re: Já a Blogger

Vlasta Drábková
Soni,vlastně máš pravdu.Výběr je více než dobrý.Určitě si každý vybere.Opravdu jsem si naivně myslela,že to půjde,ale někde jsem se dočetla,že to pravděpodobně stejně nejde.Dotyčné písmo,ve kterém by člověk psal veškeré příspěvky by musel mít každý v Pc,takže je to nereálný.Bude nám muset tedy stačit toto.Své písmo můžeme maximálně vkládat na obrázky..
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Já a Blogger

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Já a Blogger

Totodile7625
http://www.bloggerthemes.net/
Obsah Ti ostane, ale radím Ti pred tým, ako začnemš čokoľvek upravovať, zálohovať si tvoju terajšiu šablonu, aby si sa k nej mohla hocikedy vrátiť.

Zálohuješ ju v Návrhu --> Upravit kod HTML a tam klikni na Prevziať úplnú šablónu.

[...]

Ahoj bloggeři.Mám problém.Po opětovném nastavování vzhledu blogu nemůžu za boha přijít na to,jak se dá zvětšit písmo u komentářů.Kdyby jste někdo věděl jak,byla bych velmi vděčná
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Já a Blogger

Vlasti a Peti...právě čtu vaše příspěvky, ale nejsem schopná z hlavy reagovat...jsem v práci, takže musíte vydržet do odpoledne nebo večera...
Až dorazím domů, podívám se na to ...

Re: Já a Blogger

Nastavení pro všechny příspěvky

Nastavení pro jednotlivý příspěvek

Velikost fontu u komentářů se mění asi v návrhaři šablon.  Musím se na to mrknout, já komentáře nikdy neupravovala.

Re: Já a Blogger

Hodnocení pod příspěvky

123456