Já a Blogger

115 zpráv Volby
123456
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

Totodile7625
Ja som si ju dovolil už pridať na svoj blog. A v celku sa jej tam páči.
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

ArSePo
Administrátor
aha, tak já to blbě pochopila  Takže jí můžeme přidat na blog, nemusíme čekat na novou? Tak já jí tam taky přidám, ale až zítra, dnes nestíhám

Dobrou noc všichni
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

Totodile7625
Ale táto je ešte krajšia. A k môjmu šedému blogu sa hodí ešte viac. Tak ja ju idem vymeniť.
Edit: Hotovo.
[...]

Mne veľmi originálna nepríde. Ale je to to najlepšie, čo som ja so svojím grafickým skillom dokázal spraviť. Dakujem.
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

Povichr
Peťko, bravissimo.
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

Totodile7625
Nastavil som si na blogu sneh!
http://jakubsims3.blogspot.com/
Ak by to niekoho zaujímalo, ako sa to dá nastaviť a nevie jak to spraviť, rád napíšem návod.
Edit: Všimnite si, že sneh ide vždy do opačnej strany ako máte kurzor myši. Ak teda presuniete kurzor doprava, sneh bude letieť doľava. A opačne.
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

ArSePo
Administrátor
Ano, ano chci ten návod
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

Totodile7625
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
Hovorí sa "prosím".

Ako pridať padajúci sneh?

Stačí ak pôjdete na stránku. Kliknete na "Návrh" >> "Prvky stránky" a potom na "Pridať modul gadget".

Teraz už len pridáte "HTML/JavaScript".

A napíšete do neho tento kod:
<script type="text/javascript" src="http://files.main.bloggerstop.net/uploads/3/0/2/5/3025338/snowstorm.js"/></script>
Potom to zavrite, uložte. Premiestnite si to do časti stránky, kde Vám nebude vadiť biely obdlžnik.

Ja to mám úplne dole pod stránkou.

Teraz už len zobrazte svoj blog a ... vuala, sneží tam!
Samozrejme je potrebné mať Váš blog kliknutý ako aktívne okno, inak sa sneh zastaví a nebude padať.
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

ArSePo
Administrátor
Díky Totíku a co bych tě prosila?  Já ti nadšeně zatleskala a to je víc než prosím
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

Totodile7625
Ano, ano, to je samozrejmé.
Nemáte zač.
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

Totodile7625
Juk ešte raz na môj blog ... teda ked nan ej budete, pozrite sa na svoj kurozr!
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

ArSePo
Administrátor
vidím, to je ručička z kompasu
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

Totodile7625

Ako nastaviť vlastný kurozr?

Navštívte najprv stránku http://www.cursors-4u.com/ a v ľavo v menu si nájdite kurzor, po akom Vaše srdce piští.

Následne, ak ste si už vybrali, rozkliknite si ho a nastavte si zobrazenie kodu pre blogger. Násloedne skopírujte kod pre "Old Blogger/Blogspot Interface".

V administrácii bloggeru chodte do "Návrh" a "Upraviť HTML".

Teraz si nájdite ( Ani nemusíte scorllovať ) <head> ( Na obrázku podčiarknuté )

A hned za neho bložte Vami skopírovaný kod kurzoru. Takže to bude vyzerať nejak takto. ( Zakrúžkované ja už Váš kurzor )

Teraz šablonu uložte a enjoy the cursor!
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

ArSePo
Administrátor
Díky Jakube
[...]

moni
Administrátor
Jakube, ten sníh je bezva...hledala jsem jak to udělat a nenašla, takže mi to přišlo velmi vhod.
Můžeš mi prosím napsat odkud jsi vzal ten kód? Hledala jsem ještě déšť a jiné animace, tak by to zkusila znovu pohledat...

Díky za radu a díky za odpověď
Odpovědět | Témata

Re: Já a Blogger

Totodile7625
Ja som si do google zadal "How to add snow on tumblr" ( Tumbrl je niečo ako blogger, poskytuje blogy. ) A vyhodilo mi to toto: http://vintagerosebrocante.com/snow.htm

Inak stačí ak si napíšeš do google niečo v podobnom zmysle pre iné efekty. Potom ten kod, ktorý zaručuje danú animáciu vložíš na to isté miesto jak som ukazoval v návode.