Já a Blogger

Re: Já a Blogger

Děkuji Jakube za rady

Návod je i tady, ale ten od Jakuba je jednodušší

Návod na ikonku
http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Ja-a-Blogger-tp5006876p5013635.html

Re: Já a Blogger

Linn
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Ahoj, potřebovala bych poradit s jednou snad maličkostí. Stalo se mi následující: Upravovala jsem svůj příspěvek na Bloggeru v mobilu a pravděpodobně se mi tam podařilo zmršit něco v html. Od té chvíle se mi miniaplikace, které jsem měla v pravém a levém bočním sloupci zobrazují až pod dolní lištou na konci stránky a za boha je nemůžu dostat zpátky. Můžete mi prosím poradit?

Re: Já a Blogger

V mobilu jsem to nikdy neupravovala. Nějak jsem to nestihla vyzkoušet

Zkolaboval mi můj dotykáč těsně po záruční době a používám  starý obyčejný tlačítkový vysouvák, který je jen na telefonování a SMS.

Ale třeba se ti poradí někdo jiný.

Re: Já a Blogger

Odpověď na tento příspěvek od Linn
Myslíš tím, že se Ti rozhodilo přímo uspořádání aplikací na blogu na netu?
Jestli ano, dívala jsi se v nastavení na rozvržení?
Tam by jsi měla mít možnost aplikace znovu uspořádat, pokud tedy nemáš nějak nakopnutou(poškozenou) šablonu jako takovou.
Pokud jsem tvoji otázku špatně pochopila, tak se omlouvám, že tu případně mluvím z cesty

Re: Já a Blogger

ApophisCZ
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Prosím chtěl bych se zeptat jak mám u niakého textu na bloggeru dát tu ikonku read more (nebo něco podobnýho a když to někdo stiskne tak by se mu otevřela celá ta stránka? díky moc ApophisCZ

Re: Já a Blogger

To je zalomení odkazu

Re: Já a Blogger

ApophisCZ
Moc děkuji.

Re: Já a Blogger

ApophisCZ
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Mám problém když změním šablonu tak mi zmizí samotný seznam stránek na bloggeru. a když jí dám zpět tak to zase běží nechápu proč. Díky

Re: Já a Blogger

Protože v té šabloně chybí miniaplikace "Seznam blogů" či "Seznam odkazů"

Musíš si ji tam přidat.  Rozvržení / Přidat miniaplikaci

Re: Já a Blogger

ApophisCZ
díky moc

Re: Já a Blogger

Sebi
Chcem to dať sem , ak by niekto mal takúto chybu tiež.

Mám problém , ktorý som písal tu: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Moje-tvorby-td5712309i460.html#a5714928

Nevidím náhľad upravovania blogu. Dá sa všetko meniť ... aj farby , písmo , len uvidím to až vtedy , keď stlačím Použiť na blog . Je to malý problém a dá sa s tým nejako žiť  , ale ak sa to dá nejako opraviť , tak prosím o pomoc.

Ak tu ešte máte "obmedzený režim" , tak samozrejme to chápem .

Ďakujem vopred za odpoveď

Re: Já a Blogger

To je problém Bloggeru anebo ti to zlobí v prohlížeči.

Mně osobně to dělá v problémy v IE a musím proto, když dělám článek na blogu používat Chrome.

Re: Já a Blogger

Skúšal som to v IE , lebo inak používam Chrome a nepomohlo. Ešte som skúšal všetky nastavenia prepísať do textového dokumentu , zmeniť šablónu , nahrať obrázok a premenovať všetko späť a nepomohlo. Skúsim ešte stiahnuť Mozillu , alebo Operu a skúsiť to tak.

EDIT: Nepomohlo ... -.- . Myslím , že to je problém Bloggeru a nie môj. Nevadí , možno sa to nejako spraví. Zatiaľ mám blog tak ako chcem a nič zatiaľ meniť nechcem .

Re: Já a Blogger

Tak já tohle neznám. Neděje se mi to. Nedokážu tím pádem poradit. Já používám prohlížeč Mozilla Firefox.

Re: Já a Blogger

Padající sníh na blog

Najdete na stránce: http://www.skincorner.com/add-snow-falling-effect-for-your-blog/

Skript

<script type="text/javascript" src="http://www.skincorner.com/snow.js">
</script>

Návod

Klik na  Rozvržení / Přidat Gadget

Vyberte HTML/ JavaScript

Nakopírujte skript a uložte

Chcete sníh vidět? Mrkněte na naše blogy.

http://arsepo4.blogspot.cz/

http://arsepo.blogspot.cz/