Internátní škola

3kolik
Zdravím, mám otázku ohledně internátních škol. Jakou funkci to ve hře vlastně má? Děkuji

Re: Internátní škola

3kolik
Omlouvám se za špatné umístění, nevšiml jsem si toho :-(

Re: Internátní škola

To se stane  V pohodě

Pokud vím, tak tam simík získá nějaké schopnosti. Nikdy jsem to nezkoušela, tak nevím přesně.
Ale zapíšeš ho tam. On tam odejde. Během doby, kdy je na internátní škole, tak za něho nemůžeš hrát.

Re: Internátní škola

3kolik
Aha, tak to je na prd :D Tak děkuji :)

A ještě otázka trochu mimo - jak to bude ve studenstkém životě s tím ovládáním? To budu moct ovládat jen simíka, co je na univerzitě, nebo jak?

Re: Internátní škola

Povichr
Některé odpovědi získáme až když hru obdržíme, ale logické by spíš bylo, že budeme hrát vždy za jednu domácnost. Možná to bude podobné jako z cestovní horečkou. Simík bude vyjíždět na universitu jak na dovču. To jsou, ale jen mé úvahy. Nic o tom bližšího nevím. Snad o tom někdo ví více.

Re: Internátní škola

Zjistíme to už příští týden

Re: Internátní škola

3kolik
Už se těším :D Ale bylo by právě blbé, kdyby když pošlu třeba syna na univerzitu, tak že bych mohl hrát jenom za něj potom.

Re: Internátní škola

Povichr
Podívej se na tenhle odkaz : http://cz.thesims3.com/community/blog.html?blogid=482121

Najdeš tam potřebné informace.

Re: Internátní škola

3kolik
Děkuji  Takže to je tak, že když někdo z mé rodiny půjde na univerzitu, tak zbytek rodiny bude řídit počítač. To je teda pěkný...ale jestli půjde univerzia dát do města, tak to bude fajn :D

Re: Internátní škola

zuzka424
Odpověď na tento příspěvek od 3kolik
a můžu se zeptat, přihlásila jsem siminku na internát ale chci odhlásit...jak? :DD

Re: Internátní škola

Předpokládám, že tak jak jsi ji přihlásila, tak ji zase odhlásíš...

Re: Internátní škola

Simíka z univerzity a internátní školy odhlásiš tak, že za pomocí telefonu a nebo počítače vybereš interakci NECHAT SE VYHODIT Z UNIVERZITY.