moni
Administrátor
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpovědět | Témata

Re: Holo Pixel aneb virtuální mazlíček

Sebi

Ako si zaobstarať Holo Pixela

Je to veľmi jednoduché

Pôjdeme do režimu nákup a nájdeme ho podľa obrázka (v rôznej zábave som si vyfiltroval len dodatok Do budúcnosti) .

Odpovědět | Témata

Re: Holo Pixel aneb virtuální mazlíček

Sebi

Interakcie a staranie sa o Pixela

Holo Pixel je síce hologramový maznáčik , ale vyžaduje si taktiež starostlivosť.

Pixela po zakúpení vložíme do invetnára tak , že použijeme akciu Vyvolať: (meno Pixela)

Objaví sa pri aktuálnom Simíkovy na ktorom hráte. Pixelovia majú rôzne podoby. K tomu sa dostaneme zachvíľu.

Interakcie v inventári:

Vyvolať: Simík Pixela vyvolá a ten sa objaví najprv v jeho ruke a potom bude poletovať pri jeho pleci tak , ako na obrázku vyššie.

Umyť: Simík niečo povie (niekedy nie) , mávne rukov a Pixela obklopí asi 1-sekundová žiara

Premenovať: Premenujete Pixela. Môj sa volal Maxim , ale skrátil som to len na Max.

Zmeniť Pixelovy podobu: Touto akciu zmeníte Pixelovy aktuálnu podobu . Objavia sa ďalšie možnosti (nižšie je čierny obdĺžník , pretože Pixel má na začiatku len 4 podoby a ďalšie môže získavať , len mne to najprv zle odfotilo , takže sa ospravedlňujem) .

Skontrolovať Pixelovy náladu: Týmto zistíte , akú ma Pixel náladu  . Snažte sa ich plniť , aby sa Pixel mal dobre u nového pána  .

Budú sa objavovať rôzne hlášky:

Rozprávať sa: Simík sa jednoducho len porozpráva s Pixelom a tým mu zlepší náladu.

Interakcie Pixela pri pleci Simíka:
Odpovědět | Témata

Re: Holo Pixel aneb virtuální mazlíček

Sebi

Pixel s Pixelom :)

Ak nájdete Simíka , ktorý má tiež Pixela , objavia sa možnosti:

Pochváliť sa Pixelom: Simík ukáže tomu druhému , akého má pekného Pixela

Rozprávať sa s Pixelom: Obaja Simíci vyvolajú svojich Pixelov a začnú sa rozprávať.

Podeliť sa o podobu Pixela: Týmto predáte podobu svojho Pixela tomu druhému.

Napr. Pixel mojej Siminky vyzerá ako mini Ďiablik  , tak ten druhý prevezme jeho  podobu.

Požiadať o podobu Pixela: To je zase opak. Pixel mojej Siminky prevezme podobu toho druhého.

Táto podoba sa uloží do interakcie Zmeniť Pixelovy podobu:
Odpovědět | Témata

Re: Holo Pixel aneb virtuální mazlíček

Sebi
Téma je z časti hotová. Ak zistím ďalšie informácie o Pixeloch , tak to doplním.
Odpovědět | Témata

Re: Holo Pixel aneb virtuální mazlíček

moni
Administrátor
Díky Sebi
Odpovědět | Témata

Re: Holo Pixel aneb virtuální mazlíček

Sebi
Nieje zač a ďakujem za zdieľanie  .

Chcel by som začať kariéru Laserového hudobníka , len neviem či sa to naozaj tak volá  a či to je vôbec kariéra.
Odpovědět | Témata

Re: Holo Pixel aneb virtuální mazlíček

np124
dík
Odpovědět | Témata

Re: Holo Pixel aneb virtuální mazlíček

DanGaga
Mě by teda hlavně zajímalo kolik vlastně může mít pixel podob...
Vím, že 4 základní a potom 5, které se dá získat ve dráze astronoma!
Ale co jsem někde četl, tak jich je prý 11.
Je to pravda?
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS
Odpovědět | Témata

Re: Holo Pixel aneb virtuální mazlíček

moni
Administrátor
Dráhu astronoma mám zpracovanou z 80%  a získala jsem v ní jen jednoho Pixela - tuším Astrid.

Pochybuji, že ve zbývajících 20% jsou ještě čtyři. Možná jedna, ale víc určitě ne.

Tři nebo čtyři podoby získáš při dovednosti pokročilá technologie.

Takže uvidíme jak to nakonec dopadne