Highway to heaven

iMatTree
Tak si taky založím téma, budu sem dávat vše, co se mi v simsu povede vytvořit a bude to vhodné na sdílení.

Tak třeba na začátek moje první siminka Kareesha Bullet, dneska už má dceru švagra (??? Manžel dcery) a dvě vnučky, ty asi dodám později.

Je vytvořená bez downloadů, prakticky jen ze základní hry+oblečení na ven z Ročního období.
Questo è solo un inizio

Re: Highway to heaven

*Gina*
Je moc hezká.  Já se snažím v CAS používat jen základní nabídku oblečení atd. - ne downloady. I když i ty používám, ale čím méně downloadů ve hře mám, tím lépe pro mě. Stává se mi totiž, že mi hra díky dowloadům hapruje a to nesnáším.
Mám: The Sims 3, CeHo, PoSnů, PoSe, DoMa, Show, Oblud, RoObd, StuŽi a TropRáj. Kolekce: Luxusní bydlení, Na plný plyn, Zahradní mejdan, Přepychové Ložnice, Sladké Radosti K. P. a Styl 70., 80. a 90. let. Netbook: AMD E-450 APU with Radeon(tm) HD Graphic 1.65 GHz, RAM 4 GB

Re: Highway to heaven

Odpověď na tento příspěvek od iMatTree
Skvělé, a klidně simíky i nafoť i ve hře při nějaké činnosti

Re: Highway to heaven

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od iMatTree
Súhlasím so Soniou

Re: Highway to heaven

Ahoj  Přidávám se k Sonie a Sebimu

Re: Highway to heaven

iMatTree
Díky za pochvaly! :)

Tohle je jejich dům, na všechno si kompletně vydělali, jediný použitý cheat byl "moveobjects on" :)

Tady už je babička Kareesha s vnučkou Tamerou :)
Questo è solo un inizio

Re: Highway to heaven

Tak to je super, že je tu hráč, jehož Simíci si na vše vydělají a nešidí

I já vždy hraji od nuly či pár korun, které zůstanou po koupi domu a jestli mne něco baví, tak právě vidět, jak konto narůstá a jak si mohu postupně vylepšovat pozemek.

Re: Highway to heaven

iMatTree
Přesně tak to hraji. Když jsem hrál dříve u kámoše, tak to byl samý Motherlode, teď nic :D

Bohužel Kareesha již zemřela (Ehm, byla zabita), ale mám jejího ducha :)

Questo è solo un inizio

Re: Highway to heaven

Tak to chudák dopadla zle  Třeba se jí nová role ducha bude líbit

Re: Highway to heaven

iMatTree
Zase tak zle ne  .. Měla splněné celoživotní přání, asi 20 odměn za štěstí a už byla v důchodu, takže už to byla nuda, tohle je alespoň změna
Questo è solo un inizio

Re: Highway to heaven

   Ze tvého pohledu možná.
Zajímavé by ovšem bylo, kdyby se k tomu mohla vyjádřit i dotyčná dáma

Re: Highway to heaven

iMatTree

Příprava na Halloween

A dům ze zahrady
Questo è solo un inizio

Re: Highway to heaven

A krásně růžově přetrpaslíkováno

Re: Highway to heaven

iMatTree
Já totiž vůbec nevím, co s nimi, pořád se někde pletou, simíci si na ně stěžují a mne nebaví je pořád prodávat/"bourat" :D
Questo è solo un inizio

Re: Highway to heaven

iMatTree
Dům na podzim, přibylo pár stromů, upravena je i vstupní část :)

A tady už Alicia vyřezává plody své práce :)

A Tamera s Mai už povyrostly :)

Questo è solo un inizio

Re: Highway to heaven

Podzimní barvy jsou kouzelné, stejně tak i podzimní dekorace. Mám podzim ráda i ve skutečnosti

Re: Highway to heaven

iMatTree
Jo, taky mám rád podzim :)

"Chata splývající s přírodou"
-možná i startovací dům pro simíka stěhujícího se od bohatých rodičů
-hratelný jen s použitím teleportace (Nebo si dodat schody)
-jednoduchý, moderní, funkční, žádné přebytečné dekorace, opravdu spíše letní chata :)

Questo è solo un inizio

Re: Highway to heaven

Tak tohle vůbec nevypadá špatně

Mohu se zeptat, proč dům nemá schody?

Re: Highway to heaven

iMatTree
Normální se mi tam nikde nelíbily a točitý nemám žádný stažený. Ale stejně to byla jen taková rychlovka
Questo è solo un inizio

Re: Highway to heaven

  V tom případě přeji pevné nervy při hraní
12345