Hádáme

Povichr
Dokážete poznat, kde můžeme najít v TS3 tenhle objekt?

Re: Hádáme

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Hádáme

Povichr
Ne,ne.
I vy to máte ve hře.

[...]

Je to hračka, ale ještě to není přesná odpověď. Kde se nachází?

[...]

Není to pro kočky a ani pro pejsky.

[...]

Počkáme jestli to uhodnou ostatní.

[...]

Jo.

Re: Hádáme

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Hádáme

Vlasta Drábková
To bych neuhádla...já totiž nehraju.Jen tvořím
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Hádáme

Povichr
Odpověď na tento příspěvek od Peťka Falcora
Petka napsal(a)
mi to totiž připadlo jako na trávě  a pak si říkám to není možný, tak na to čumím jak z jara a došlo, že to na trávě není :D a bacha na Kubišovou s tím sokolem :D
Však ho mám ve volné přírodě a může kdykoliv odletět.

Re: Hádáme

Povichr
Odpověď na tento příspěvek od Vlasta Drábková
Vlasta Drábková napsal(a)
To bych neuhádla...já totiž nehraju.Jen tvořím
Mě je jasné, že moc nehrajete, když koukám na ty vaše koutky.

Re: Hádáme

Totodile7625
Môžem teraz ja?

[...]

Oko to je, ale koho?

[...]