Funkční Kniha kouzel

Andy233
Ahojky všem,na Uložto.cz jsem si stáhla dvě knihy kouzel,ale ani jedna nejde.Tedy jedna jde,ale tím stylem,že když k ní Simík přijde a chce z ní kouzlit,tak ho hra od té knihy odhodí jinam,jakoby resetuje.No a ta druhá chce při instalaci do hry novější aktualizaci hry,abych si ji tam mohla dát.Přitom mám hru nejnověji aktualizovanou.Nevíte prosím,kde bych mohla sehnat funkční Knihu kouzel,kromě Store?Děkuji za odpovědi všem

Re: Funkční Kniha kouzel

Nevíme.

Re: Funkční Kniha kouzel

Odpověď na tento příspěvek od Andy233
Andy, pokud vím, tak hodně hráčům nefunguje ani kniha přímo ze Store.