Frogynčino jezírko

1234 ... 6

Frogynčino jezírko

Frogynka
Kostenlose 3D-Smilies gibt es hier! Založila jsem si nový blog a ten je ZDE Kostenlose 3D-Smilies gibt es hier! Můj starý je TADY, ale stojí za prd Kostenlose 3D-Smilies gibt es hier!.

Re: Frogynčino jezírko

Frogynka
Tři vzory.

 Víc na mém blogu Kostenlose 3D-Smilies gibt es hier! Kdo má zájem tak zde.

Re: Frogynčino jezírko

Odpověď na tento příspěvek od Frogynka
žáby jsou skvělé, vzory jsou pěkné a starý blog určitě za prd nestojí a i kdyby, každý jsme nějak začínal Kostenlose 3D-Smilies gibt es hier!

Re: Frogynčino jezírko

Povichr
Odpověď na tento příspěvek od Frogynka
Na větším prostoru více vyniknou. Máš to pěkné.

Re: Frogynčino jezírko

Frogynka
Odpověď na tento příspěvek od moni
Děkuju Kostenlose 3D-Smilies gibt es hier!

Re: Frogynčino jezírko

Totodile7625
Krásne vzory!
 A súhlasím s Moni. Ja keď som si robil poprvé blog, to bolo niečo nepopísateľne hrozné.

Re: Frogynčino jezírko

Hezké a ty žáby jsou srandovní

Re: Frogynčino jezírko

Frogynka
Děkuju vám .
Tady jsou další vzory, kdyby jste chtěli: http://frogy-sim3.blog.cz/1108/dalsi-vzory
A připravuju další várku, protože mě to baví. Večer bych se mohla kouknout do hry, jak vzory vypadají a po případě to nafotit Kostenlose 3D-Smilies gibt es hier!

Re: Frogynčino jezírko

Povichr
Ty bílé kytičky na modrém podkladu jsem si hned musela stáhnout. Jsi šikovná.

Re: Frogynčino jezírko

Totodile7625
Mne sa najviac páči to "naschvál rozmazané".
A pekné by to bolo aj nerozmazané.

Re: Frogynčino jezírko

Frogynka
Děkuju Majdě i Totošovi

Re: Frogynčino jezírko

Odpověď na tento příspěvek od Frogynka
Frogynka napsal(a)
[...]
Jsem opravdu zvědavá na další várku

Re: Frogynčino jezírko

Frogynka
Tento příspěvek byl aktualizován .
Od vzorů jsem si dala přestávku, protože mám (hurá!) konečně Horské Lázně .
Kdo by chtěl upravenou verzi park, tak zde: http://frogy-sim3.blog.cz/1108/upraveny-park-v-hidden-springs-horskych-laznich

Re: Frogynčino jezírko

gratuluji k novému světu
no vida a hned pilná jako včelička - pěkné Kostenlose 3D-Smilies gibt es hier!

Re: Frogynčino jezírko

Odpověď na tento příspěvek od Frogynka
Frogy, park je pěkný, ale odkaz nikam nevede

Re: Frogynčino jezírko

Se jenom spletla, omylem dala link na obrázek

Re: Frogynčino jezírko

Frogynka
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Děkuju vám, a pardon, odkaz opravený

Re: Frogynčino jezírko

Totodile7625
Krásny park! Ten šedý pôvodný bol chnusný. Ja si plánujem HiSp tiež prerobiť podľa obrazu svojho. Pretože niektoré pozemky tam sú naozaj ... ehm ... zvláštne.

Re: Frogynčino jezírko

Frogynka
Děkuju.
Mě to právě nepřipadalo jako park, ale hnusný šedý "něco". Něco je velmi podařené, ale něco jak říkáš. Zvláštní.

Re: Frogynčino jezírko

Povichr
Pěkný park. Zkusím se na něj mrknout ve hře. Ta herna v podzemí je dobrý nápad.
1234 ... 6