Filmovo/Knižný kútik

22 zpráv Volby
12
Odpovědět | Témata

Filmovo/Knižný kútik

Totodile7625
Momentálne už asi po ixtý ráz čítam Mass Effect Vzestup & Mass Effect Odvetu. Sú to skvelé knižky.

Ja knižky moc nečítam, pretože ked sa do nejakej poriadne zažeriem, som myšlienkami iba v nej, teda nedokážem čítať inú, ktorá má úplne odlišneé postavy, dej, prostredie ...

A filmy ... v poslednom čase odznovu pozerám Harry potter Ságu od prvého dielu ...

Skvelé filmy sú pre mňa aj Tron Legacy ...
Je to perfektné Sci-Fi, ktorá podla môjho názoru malo potenciál aj pre dalšie pokračovania, ale čo už.

V ako Vendetta ...
Je hodne drastický film, no mne sa páči. A hlavne mnoho ľudí nevie že masky skupiny Anonymous sú práve z tohto filmu.

Kronika rodu Spiderwickov ...
Je skôr takou rozprávkou. Ale vždy sa treba na chvíľu stať dieťaťom, no nie? :)

Faunov Labyrint ...
Je hodne smutný film z obdobia druhej svetovej vojny. Svojím spôsobom to je tiež rozprávka. Ale už pre trochu väčšie deti ...

Ak ma napadne, určite ešte nejaký film napíšem.
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Povichr
Všechny filmy jsem viděla. Jsou dobré.
Až na ty knihy. Ty jsem nečetla.
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Totodile7625
Traja Mušketiéry, čo minulý rok vyšli je tiež perfektný film.

Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Totodile7625
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Totodile7625
Dnes som pri prechádzaní YT našiel tento film: http://youtu.be/t9XJ2qdsA78 Ano, tiež ma prekvapilo, že na YT sú aj filmy. Každopádne vyzeralo to zaujímavo, tak som si ho pozrel. No ... žeby ma fascinoval sa povedať nedá, ale zaujímavý je, to je fakt. Takže ak máte tú hodinku a pol navyše, tak si ho pustite.
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Povichr
Díky za tip. Je fain vědět, že na YT jsou celé filmy.
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Totodile7625
MUST SEE!! *___*

http://www.fdb.cz/film/79978-imaginaerum.html
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Štěpán Filous
Silent Hill odhalení ve 3D

Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Totodile7625
Mám z toho zmiešané pocity. Na jednej strane som rád že vyjde d'alší Silent Hill film ... no na druhej strane sa mi zdá že ... akoby to príbehom z oka vypadlo prvému filmu. ( Až na to že v prvom filme hľadá rodič dieťa, a tu bude hľadať dieťa rodiča.  )
A takisto som dúfal, že ak ešte nejaký Silent Hill film bude, tak bude o tom že vysvetlí koniec prvého filmu ... ktorý sa skončil hodne neurčito.
Never Mind. Sto percentne sa na ten film teším, určite si ho pozrem ... len je otázne či v 3D.
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Štěpán Filous
Možná že ten konec prvního dílu nějak vysvětlí, jenom to není v traileru. Já jsem horory posedlý, takže se taky těším. Svěle to vypadá tady 1:57
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Totodile7625
Celé to vyzerá úchvatne!! Už sa neviem dočkaž oktobra ... vtedy má totiž vyjsť aj Imaginaerum by Nightwish.
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Štěpán Filous
Že by se objevila i Rose?

Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Totodile7625
To si kde našiel?
Ale pochybujem ... ved' Rose sa vrátila so Sharon domov ... iked bola stále v tej "Silent Hill dimenzii" ... no však uvidíme. Hovorím, že ten koniec prvého filmu vlastne ani nebol koncom.
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Štěpán Filous
Přesně, necháme se překvapit...  a našel jsem to tady http://www.movienewz.com/silent-hill-revelation-3d/
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Totodile7625
Akurát som včera pozeral Mrtvu Nevestu. Tiež pekný animák.

Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

moni
Administrátor
Odpověď na tento příspěvek od Štěpán Filous
Já se na další SH těším. Jsem právě zvědavá, zda a jak nám vysvětlení konec prvního filmu. Pořád si nechci připustit, že by byly mrtvé...to v horším případě a nebo nějak zaseknuté v SH a domu se dostalo jenom jejich astrální já...

V každém případě je pro mne Silent Hill nejlepším filmem v tomto žánru.
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Sebi
Tak už je trochu neskoro , ale aj ja musím povedať že Silent Hill je skvelý film   .

Ja som teraz momentálne posadnutý filmom The Hunger Games  .

O tomto filme je aj kniha - trilógia a som už na druhej knihe , približne v polovici  .

1. Film/kniha: Hry o život

2. Film/kniha: Skúška ohňom

3. Film sa natáča

Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

iMatTree
Spíše je to film o knížce, ale to je jen detail :)

Mám přečtené všechno i shlédnuté oba filmy a taky musím říct, že je to skvělé, sice je to sice dystopická YoungAdultovka, ale ne úplně typická, milostné problémy tam jsou spíš jen tak na okraj a příběh je docela zajímavý. Knížky jsou napsány velmi čtivě, čtou se opravdu skvěle, děj je popsán docela podrobně, ale hezky si tak plyne, že se docela lehko pochopí.

Filmy jsou taky skvělé, hodně lidí je chválí za dodržování popisu postav, nevynechávání detailů a podobných věcí, které u filmů založených  na knížkách nebývají.

Poslední díl bude na dva filmy, bohužel mají problém s úmrtím představitele prezidenta Snowa :/
Questo è solo un inizio
Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .
Tak som to aj myslel , len som to zle napísal

Nezomrel náhodou Plutarch ? Druhý porotca alebo veliteľ hier po Senecovi ?

Áno viem , že časť Mockingjay bude rozdelená :)

Odpovědět | Témata

Re: Filmovo/Knižný kútik

iMatTree
Nebo to byl Plutarch? :D Možná máš pravdu, já si většinou ty co nemám rád moc nepamatuju :D
Questo è solo un inizio
12