Families by Terezdr

terezdr
Tak jsem si sem založila první chlívek tak doufám, že se bude líbit.

Takže tohle je hlavní Siminka Astonovi rodiny, kterou chci později odstěhovat od rodičů a začít s ní její nový život.
Jmenuje se Victoria Aston a na téhle fotce vypadá velmi zvláštně.
Jelikož její přání bylo pracovat v armádě tak je teď čistička záchodů v povolání armáda (1) - no, přála si to tak to má mít.

Povaha: Sportovní, Opovážlivá, Rodinný typ, Neodolatelná, Workoholička

Tohle je její sestra, Amy Aston pracující v oboru: Politika (1) - Leštička podia

Povaha: Vegetariánka, Umělecká duše, Ambiciozní, Roztržitá, Smysl pro humor

Také jsem jim vytvořila rodiče což byla moje první tvorba seniorů. Tohle je jejich otec Charlie Aston, pracuje v oboru žurnalistika (1).

Povaha: Workoholik, Šikula, Rodinný typ, Smysl pro humor, Rybář

A tady máme jejich mámu, Zoe Aston, která pracuje v oboru Vaření (1).

Povaha: Kuchařka od přírody, Zahradnice, Šetrná, Rodinný typ, Milovnice přírody

Společně všichni žijí v maličkém domě ve městě Slunečné pobřeží (to město zbožňuji a strašně jsem si ho zamilovala  ). A downloady jsou ze stránky modthesims.com a lorandiasims3.com, ovšem už přesněji nevím kde
! Simka Amy a Victoria jsou stažené od Defi:
(Victoria: http://defifreakyboo.blogspot.cz/2013/09/nina-numees.html
Amy: http://defifreakyboo.blogspot.cz/2014/02/sims-by-defi-yoki-wenona-fina.html )

Re: Families by Terezdr

Ahoj Terezko, vítej u nás

Jsem nadšená, budou příběhy  Příběhy já miluji. Rodinka vypadá zajímavě. Jsem zvědavá, jak se jim bude dařit

Re: Families by Terezdr

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od terezdr
Ahoj

Veľmi pekní Simíkovia , teším sa tiež na príbehy/fotky

Re: Families by Terezdr

iMatTree
Na tvoření seniorů jsem si ještě nikdy netroufl, vždycky se snažím vytvořit něco jiného než dělám normálně a stejně nakonec skončím u mladé siminky, takže tě obdivuji!
Questo è solo un inizio

Re: Families by Terezdr

terezdr
Odpověď na tento příspěvek od terezdr
Jsem moc ráda, že se Simíci líbí a děkuju za přivítání

Amy a máma Zoe si každá zasadila jednu rostlinu.

Victoria si šla mezitím zaběhat. (Na téhle fotce je krásně vidět, že nemám grafiku na plný výkon  )

Později se Charlie a Zoe začali líbat..

.. to už byla Victoria doma a všechno "nadšeně" sledovala z gauče.

Rodiče jí později začali domlouvat ať si také někoho najde jenže Victoria spíš začla mnohem více myslet na to, že se od své rodiny odstěhuje. No prostě to musel být zajímavý rozhovor, její výraz mluví za vše.

K večeru šly Victoria s Amy zkusit novou dovednost pouliční umění. Nalevo první výtvor Amy - od ní jsem očekávala více, protože je přece jenom s povahou Umělecká duše  a napravo Victoriin první pokus.

Charlie se s tím neštval a začal své umění vytvářet rovnou v kuchyni.

Zoe do domácnosti pořídila morče - ne, není to potkan, to prostě nemůže být potkan když to nemá ocas!  - a rovnou si s ním začla hrát. A právě jsem si všimla, že má nehty, který jí vůbec nesedí a taky ty oranžový závěsy - fuj.

A takhle vypadá Victoria hned potom co vyšla z práce. No jo, čistička záchodů musí být velmi naplňující práce plná zábavy.
- Jinak, hraju bez jakýchkoliv cheatů, baví mě to pak více

Re: Families by Terezdr

terezdr
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od terezdr

Komix The Sims 2    "Soul"

Také bych sem ráda hodila něco ze Sims 2, kterou už bohužel nemám, ale vždycky jsem jí měla o něco raději než 3. :) Dříve jsem měla blog na, kterém jsem dělala komixy, určitě to všichni znáte a pokud ne tak poznáte. :) Tenhle komix je starý už dva roky, ale stejně doufám, že se bude líbit. ;)

ÚVOD

Krabice. Nepořádek. Naštvaný pokřik. Všude kolem snad tisíce holčičích šminek, knih, časopisů a krabic s oblečením. Mezi tím vším, uprostřed toho všeho, stojí mladá, ale mrzutá slečna. Její hubené, dlouhé nohy obtáhnuté tmavými kalhotami prokluzují mezi krabicemi. Zamyšlená dívka se zlostným obličejem stále něco hledá. Její výkřiky se hnají po celé místnosti s ozvěnou. Nakonec se ale uklidňuje. Dochází jí, že mezi tím vším nepořádkem nenajde to co hledá.

Na uklidnění si pomalu sedne na židli a zapálí si cigaretu.
Dívka by se na první pohled mohla zdát milá, kamarádská a dokonalá. Ale zdání klame, taková je totiž jen na své opravdové přátele. A ti by se dali spočítat na prstech jedné ruky. Už tolikrát se mladá dívka zklamala v lidech které měla ráda, už tolik ran od života dostala. Její matka zemřela hned po porodu a bratr jí to celý život dával za vinu. A její otec stále žije, tedy, možná, protože ji opustil, stal se alkoholikem a už ho od svých patnácti let neviděla.

A její přátelé? Opravdové a dlouholeté kamarády má jen tři. Cassidy, Sandy a Jonathana. Zkrácené jim říká Cass, San a Jon, jelikož nemá ráda dlouhé jména. A samozřejmě její jméno - Alexandra, tedy, Alex.

Ve svém domě po rodičích žít nemohla. Trápilo jí to tam čim dál tím víc. Bylo to opuštěné místo v malé vesničce. A tak se odstěhovala do města za svými přáteli, za zábavou, za životem s novými lidmi. A doufá, že tentokrát se nezklame. Doufá, že najde pravou lásku a bude šťastná. Ale, život není pohádka a nic nemůže být dokonalé.

Re: Families by Terezdr

Sebi
Super ! Komix aj obrázky

Re: Families by Terezdr

Grafikou se netrap.

Nevadí, že sem dáváš obrázky z TS2. Ráda si ho připomenu a opráším. Jsme moc líná si ho instalovat znovu

Jinak jsem se dobře pobavila čtením a vychutnula si tak ranní siestu u čaje

Re: Families by Terezdr

terezdr
Odpověď na tento příspěvek od terezdr
Jsem moc ráda, že se líbí. :) Jinak, stačilo mi, abych si poslechla pár soundtracků na youtube ze Sims 2 a hned jsem jí začala instalovat :D tak už se těším až si jí zase po hodně dlouhý době zahraju. :)

1.DÍL

"Alex? Proboha co se ti stalo?"  Zakřičelo na mě odněkud ze shora. Mlčky jsem se otočila a podívala se jen na boty. Bylo mi jasné kdo to byl. "Cass" potichu jsem na ní zvolala.
"Ty si se zase opila? Chceš být jak tvůj táta nebo co?! Co jsem ti o tom řikala?" stále na mě křičela. Neměla jsem sílu jí něco odpovídat. Ležela jsem, oči se mi zavírali, chtěla jsem dál spát. "Alexandro!!" Ach jo. Člověk se nemůže ani na vlastní podlaze vyspat.

"No, ale máš to tu pěkný, to ti musím říct!  " Stále jsem nepromluvila ani slovo. Vlastně ani nevím jak jsem se na tu podlahu dostala, nic si nepamatuju. "Co je? "  Jen tuhle větu jsem procedila mezi zuby a snažila se zvednout zpátky na nohy. "Bylo otevřeno, proč myslíš, že jsem začla tak strašit?"

Začla jsem se rozhlížet kolem sebe. "Ale čurbes tu máš pořádnej. Nechceš pomoct s těma krámama?" Řekla mi Cass, ale já neposlouchala. Byla jsem jak někde jinde. Otáčela jsem se všude kolem a na nic neodpovídala. "Alex nechceš vzít do nemocnice? Třeba ses uhodila do hlavy nebo něco? Chováš se divně." dodala po pár vteřinách Cass když viděla jak podivně se chovám.

Nakonec jsem se zvedla a šla si uvařit kafe. Sedly jsme si s Cass naproti sobě a zíraly na sebe. "Tak co?  " zeptala se mě netrpělivě Cass.
"Co, co? Jsem v pořádku, neboj." Odpověděla jsem a prosrkla kafe. "Jistě, to tvoje "jsem v pořádku" dost dobře znám. Přesně tak jako minule když si..." "Jsem opravdu v pořádku!" skočila jsem Cass do řeči a znovu si srkla. Ona si jen přehodila nohu přes nohu a usmála se.

"Víš co? Mohly by jsme dneska zajet na nějaký nákupy nebo tak!" Prohlásila s radostí Cass.
Ale já jsem jí radost překazila. "Hele zajedeme někdy jindy jo?  Promiň, dneska bych nejradši jen spala a spala, ale hlavně musim vybalovat a tak." Naštěstí Cass je stále usměvavá a tak jen kývla a souhlasila "Jasně, já to chápu, vyrazíme až budeš mít čas  "

A pak jsem znova stála ve všech těch krabicích, ještě jich dost zbývalo, poliček bylo stále hodně prázdných, jenže já furt hledala jednu tu zatracenou, malou věc. Mobil!!  A jak jsem tak všechny ty krabice prolejzala, najednou zazvonil zvonek. "Asi si tu Cass něco nechala", napadlo mě hned, protože nikdo jiný to být přece nemůže.

Ale když jsem se podívala ven. Nebyla to Cass co to stál přede dveřma. Stál tam nějakej kluk. A vůbec nebyl špatnej

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Re: Families by Terezdr

Jj, nevypadá chlapec přes to okno zle

Já takhle vytuhnout na podlaze, tak se z ní ráno už nezvednu

Je možné, že než se dostaneme na konec tvého příběhu, budu tak nahlodaná, že si TS2 nainstaluji rovněž

Re: Families by Terezdr

terezdr
Odpověď na tento příspěvek od terezdr

Ale když jsem se podívala ven. Nebyla to Cass co to stál přede dveřma. Stál tam nějakej kluk. A vůbec nebyl špatnej

"Ahoj, jsem Elliot, bydlím hned vedle a vím, že si tu nová, napadlo mě, že bych mohl za tebou přijít a seznámit tě s místníma lidma a ukázat ti to tu všechno a ták." Já jen stála s otevřenou pusou a koukala. "Ahoj, já se jmenuju .. no jo, mám jméno .. jsem Alex no .." Proboha  Totálně jsem v jeho přítomnosti zblbla

"Moc hezký jméno.. tak co, budeš chtít provést tímhle městem, jsem tu nejlepší průvodce, znám tu všechny lidi!" řekl a znova se usmál. "No jasně..jasně že jo.. ale ted tu mám hodně beden  .. teda musim ještě vybalovat  "
"Tak já ti s tim pomůžu, to nebude takový problém!"  Odpověděl a rychlostí vtrhl do baráku.

"Už jsem ti řikala že tu mám hodně beden?  "  Stále jsem z něho byla uplně mimo. "A hledám mobil." On mlčky lehl na zem a začal prohazovat bedny kolem. Já jsem jen zírala a nevěděla co dělat. "Určitě to tady někde bude.. vy ženský!" Prohlásil a znovu se zabořil do beden.

Až když jsem se trochu vzpamatovala lehla jsem si vedle a začla bedny prohledávat také. I když víc než na mobil jsem se soustředila na něho. "Možná už ho vidím  " Prohlásil a já začla zas tupě zírat, sedla jsem si a vyčkávala než mobil polapí.

Otočil se a mobil mi podal. Naše ruce se setkali. Sice jen na vteřinku. Ale stejně
- "Tak tady je Alex"  Znova jsem byla mimo. A neměla jsem se za to ráda!! Nikdy jsem takhle mimo nebyla .

Podíval se na mě a s úsměvem mi hleděl do očí "Tak a jelikož jsem ti takhle pomohl tak za to něco chci"  Zaskočilo mě to. "A je to něco konkrétního?  " zeptala jsem se.
- "No, tak něco by tu bylo.  Co třeba zajít na kafe.. a nebo rovnou na večeři."

Zvedla jsem se a trochu zapřemýšlela. "Jo, kafe by snad šlo! "
- "Tak super! Přijedu pro tebe zítra kolem jedenáctý, vyhovuje to? Kavárna je několik bloků odtuď, tak na mě nezapomeň " Mlčky jsem kývla a byla celá bez sebe! Ale teď musim uklidit všechny ty věci a trochu to tu dát do kupy.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Re: Families by Terezdr

terezdr
Odpověď na tento příspěvek od terezdr
Ještě sem hodím něco z Astonovi rodiny. :)

Charlie si přál hůl a hned jak jsem mu ji koupila si připadal jako veliký štramák. :D

Amy v práci dostala za úkol, aby šla na večeři s nějakým chlapem a tak jsem si řekla, proč ne? Třeba pozná nějakýho fešáka.. no nakonec to byl tenhle starší týpek s knírem, rádoby frajerskými brýlemi a hawajskou košilí :D takže ani já, ani Amy jsme z toho nebyly zrovna dvakrát nadšené. :D

A myslím, že Victoria vyhrává cenu za nejlepší obličeje.Třeba takhle vypadala když se dívala na televizi. Její řasy se mezitím stačily nalepit až k obočí, ztloustly jí tváře a pusa se jí zmenšila. :D

Změna Victoriinýho hairstylu. Sbohem downloady. :D A taky byla v práci povýšena na pozici obsluha v jídelně.

Charlie zmeškal svůj první den v práci. Šéf musel být určitě nadšený. :D

Babča zatím hrála videohry. :D

Celá rodina potom šla společně na letní festival, kde zkoušely všechny různé možné aktivity. Od vodních balonků přes focení fotek na přání.

Re: Families by Terezdr

Sebi
Super  , tie riasy jak sa jej otočili

Re: Families by Terezdr

Díky. Skvěle jsem se při čtení pobavila

Re: Families by Terezdr

terezdr
[...]

Druhý den odpoledne
Elliot už stál před domem a čekal než vyjdu z domu. Hned jak mě viděl usmál se, a já samozřejmě taky

- "Čau krásko, můžeme?"
- "Ahoj! No jasně, jak daleko si řikal, že to je?"
- "Jen pár bloků, za chvíli tam budeme!"

Konečně jsme seděli tam. Bylo to tam sice maličký, ale za to krásný. Oba jsme si stále povídali, měli jsme si co říct, smáli jsme se, no prostě to bylo boží
- "Takže.. jak dlouho už tu bydlíš?" zeptala jsem se ho.
- "Kolem dvou let, ale ten čas tak utíká, že si to už ani neuvědomuju."

- "Ahoj Elliote.. Alexandro.. Co si dáte?"
- "Gabriell?!"
 vykřikla jsem "co ty tu děláš?"
- "Že bych pracovala?  Ale to ti nic neřiká, že Alexandro? Tak dáte si něco?"
Seznamte se s Gabriell, jedna z těch "kamarádek" co mě zklamala.. jak jsem se s ní jen mohla bavit. V každém případě mi ničí život a furt se mi do něho plete.
- "Kafe Gabriello! Dvě kafe! A fofrem "

- "Ty znáš Gabi?" zeptal se Elliot
- "Gabi?! .. no ehm.. jo znám. A nemám jí příliš v lásce! Už od střední školy."
- "Mně přijde strašně fajn."
- "No.. možná jí neznáš tak jako já."

- "Tady je vaše kafe. Koukám, že se bavíte o mně. To je od tebe moc milý Ellíku!"
Gabi, Ellík? Sem snad v televizní show nebo co? Kluk který se mi líbí a baví se s takovouhle holkou!
- "Díky Gabi. Si moc hodná!!"

- "Promiň. Nevadí když si zapálím? Musela jsem si na uklidnění zapálit.
- "Nevadí. Taky kouřim  i piju.
Pije? Neni to doufám alkoholik jako můj táta, že ne
- "Jak moc piješ?"
- "Neboj. Jen když se pořádně něco slaví!"

"Tak jo, Alex, bylo to fajn, už musim jít."
"Dobře tak....."
 nestačila jsem to doříct. Políbil mě. Sice jen malá pusa, ale stejně
A co bylo na tom všem nejlepší? Že to viděla Gabriell!  Šťastnější být nemůžu.

Doma u Alex
Dali jsme si s kamarádama sraz u mě doma a já jim samozřejmě musela říct všechno o Elliotovi.
-"Vážně ti dal pusu?!"
-"A jaký to bylo?"
-"Gabriell tě viděla?"
-"No tak to je báječný ne?!"

Tak a to sou mí další dva přátelé. Seznamte se s Jonathanem a Sandy. Tedy Jon a San.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Doufám, že se komix líbí, už budou jen tři díly a pak bude konec, protože jsem to tehdy před dvěma rokama nestačila nafotit celý. :) A děkuju moc za komentáře. :)

Re: Families by Terezdr

terezdr
Odpověď na tento příspěvek od terezdr
Ještě sem chci hodit fotky když se mi najednou nenačtou textury. Je to hrozně zajímavý v takové hře vidět najednou tyhle "obludy" :D a hrozně se mi to líbí!:D

Re: Families by Terezdr

Líbí  Příběh vypadá zajímavě.  Škoda, že bude brzo konec.

Re: Families by Terezdr

terezdr
Tento příspěvek byl aktualizován .
Děkuju, jsem ráda, že se líbí. :) Pak tu mám ještě jeden příběh složený asi ze 4-5 dílů tak ho sem potom taky hodím. :) A až si nainstaluju Sims 2 tak můžu udělat další komixy. :)

Re: Families by Terezdr

Tak to bude super

Re: Families by Terezdr

terezdr
[...]

A Cass už znáte
- "Přestaňte bláznit. Dokud o něm nebudeš vědět všechno nesmíš s nim mít víc! Slib mi to!"
- "Jistě ty moje starostlivko."
- "Alex to neni sranda! Bojim se o tebe, víš?!"
- "Tak já ti ho seznámim, aby sis ho ověřila, co ty na to?"

"Já s tim souhlasim, ovšem jen když nás s nim seznámíš taky!" Přidala se San s Jonem
"Jistě, že vás s nim taky seznámim! A uděláme u mě doma párty a oslavu na to, že jsem tu ve městě nová!" Všichni jednostně odkývali tento návrh a šli domů se připravit na večer. A já jsem to samosebou oznámila i Elliotovi.

VEČER
Všechno bylo přichystáno, měla jsem všechen alkohol od A-Z a celý karton cigaret. Večírek mohl začít!

Když všichni přišli Cass zahájila párty přípitem.
- "Na naší Alex! A taky na Elliota, jejího nového přítele!"
Ale ne, co to ta Cass řiká.

- "No tak na nového přítele!" Usmál se na mě Elliot a já jen zčervenala. Všechno je tak rychle. Vždyt ho ani neznám. Co to tu Cass popadlo.

Ale párty pokračovala dál a všichni si jí hodně užívali. Všichni pili a kouřili, dokonce i Cass, která s kouřením zásadně nesouhlasí

A my jsme s Elliotem tančili a koukali se do očí  Bylo to boží, byla jsem jak v ráji. Čas se jakoby kolem nás zastavil a my byli na planetě sami.

Alkohol nás pořád víc a víc přitahoval. Tančili jsme celou noc, spolu, jen my dva...

RÁNO
"Zase tě budim!! Připadám si trošku jak tvoje máma než kamarádka! Alex!!"

Bolest hlavy. Všude cigarety, alkohol a jídlo. Všechen ten zápach se slučoval. "Co se stalo?!"
"Až se vzbudíš a budeš trochu při smyslech.. všechno ti musim říct!!" Zakřičela na mě Cass.

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ
123