Dovednost - Potápění a vše s tím spojené

Dovednost - Potápění a vše s tím spojené

Průvodce potápěním

Svět Isla Paradiso obsahuje čtyři místa pro potápění. Pro každé jedno místo potřebujete různou úroveň dovednosti potápění.

Místa jsou čtyři.

1) Kamenný útes  - vyžaduje 2. úroveň

2) Truhla Davyho Jonese - vyžaduje 4. úroveň

3) Jeskyně mořských panen - vyžaduje 7. úroveň

4) Perlová hlubina

Při potápění Simík

- zkoumá jeskyně
- sbírá ryby, vodní živočichy, fosílie atd.
- hledá truhly s poklady

... bude doplněno

Pokud nebudete mít potřebnou úroveň dovednosti, objeví se tabulka, která oznámí, že si máte vylepšit dovednost.

Potápět se budete moci až po dosažení 2. úrovně dovednosti potápění.

V laboratoři Nautilus absolvujte kurz potápění

Dovednost  rozvíjejte za pomoci interakce "šnorchlování"

Jakmile budete mít možnost se potápět, budete moci rozvíjet dovednost i interakcí "potápění".

Re: Dovednost - Potápění

Úrovně dovednosti

Úroveň 1

Lze šnorchlovat

Nelze se potápět

Úroveň 2

Lze se potápět na místě Kamenný útes
Lze šnorchlovat

Značka pro potápění z pohledu mapy                Značka pro potápění z pohledu místa

Kliknutím na bójku či v jejím okolí se objeví nabídka s interakcí  "potápět se"

Pro vynoření se, klikněte do volného prostoru kolem Simíka a zvolte interakci "vyplavat na povrch"

Když Simíkovi dojde vzduch, automaticky se vynoří.

Po vynoření se nelze hned ponořit. Simík se musí vyrovnat se změnami tlaku.

Náladovka bez vlivu.

Re: Dovednost - Potápění

Úroveň 3

Lze šnorchlovat a potápět se

Úroveň 4

Úroveň 5 a Úroveň 6

Lze šnorchlovat a potápět se

Úroveň 7

Lze se potápět u Jeskyně mořských panen
Lze šnorchlovat

Úroveň 8

Lze se potápět a šnorchlovat

Úroveň 9

Lze se potápět  v Perlové hlubině
Lze šnorchlovat

Úroveň 10 - Odborník

Dosažením této úrovně získáte retro skafandr pro potápění

Re: Dovednost - Potápění

Jeskyně, truhly a potápění

Každé místo pro potápění  má svoji jeskyni či jeskyně.

Kliknutím na jeskyni se objeví interakce "prozkoumat"

V jeskyních může Simík najít různé věci.

Některé jeskyně mají i další východy, které mohou Simíka přenést k jiné jeskyni nebo na ostrovní pevninu. K možnosti vyzkoušet nové východy je třeba různý stupeň úrovně dovednosti potápění v závislosti na dané jeskyni.

V jeskyních žijí i různé příšery

Tato příšera je problém a je dobré se jí vyhnout, než vás napadne

Pokud vás příšera napadne, máte smůlu

Truhly

Na mořském dně a nejen na něm, se nacházejí různé truhly s poklady.

Pro otevření truhel jsou opět potřeba různé úrovně dovednosti potápění v závislosti na truhle.

Kliknutím na truhlu se objeví interakce otevřít.

Re: Dovednost - Potápění

Práce pro potápěče

Jakmile získáte určitou úroveň dovednosti potápění, budete mít možnost se poptat po práci pro potapěče.

Zeptat na práci pro potápěče se lze na

Radnici

ve Vědecké laboratoři Nautilus

Ukázka možností

Zeptat se na práci pro potápěče se může objevit jako přání

Re: Dovednost - Potápění

Zápisník dovedností

Splněním všech výzev dosáhne Simík mistrovské odbornosti

Re: Dovednost - Potápění

Re: Dovednost - Potápění

Lolly
Ahoj, Mne nejde šnorchlovat  ... vždy keď dám moju siminku šnorchlovat, vráti ju to na breh, prípadne v bazéne ju to hodí von z bazénu .. dodatok je stiahnutý, neviem čo mám robiť  prosím pomoc

Re: Dovednost - Potápění

Sebi
Tak to môže byť kvôli tomu , že je dodatok nelegálne stiahnutý.

Re: Dovednost - Potápění

Lolly
myslela som si

Re: Dovednost - Potápění

To není tím, že je to nelegální.

Já mám hru legálně a dělá mi to taky. Vypadá to na nějaký bug.

Musíš najít místo, kde to jde. Ale tzn., že musíš jak magor klikat skoro po celé mapě.  Hledá to pravděpodobně rovný terén (mořské dno)

Ono se tohle totiž děje i když máš odpočívat na břehu, někde to je a někde ne.

Re: Dovednost - Potápění

Sebi
Aha tak to ma nenapadlo  . Ospravedlňujem sa

Re: Dovednost - Potápění

To není tvoje chyba Sebi, neomlouvej se. To je chyba hry.

Jen jsem to upřesnila, aby lidé věděli, co se děje

Re: Dovednost - Potápění

Lolly
Ďakujem strašne moc!!!!!  Skúsim

Re: Dovednost - Potápění

Lolly
Ale čo keď mi to robí aj v bazéne???

Re: Dovednost - Potápění

Já to vyzkouším, ale musíš vydržet.

Vypadá to, že je to prostě bug (chyba hry). To musí opravit tvůrci hry.

Re: Dovednost - Potápění

Lolly
oki počkám  ...

Re: Dovednost - Potápění

Mně šnorchlovat jde, ale musela jsem to zkusit vícekrát než se chytnul.

Nejdříve plaval v bazénu a pak šlo šnorchlovat. Když stál na břehu a dala jsem šnorchlovat, tak to odmítal.

Re: Dovednost - Potápění

To samé v moři. Nejdříve musí být interakce plavat a pak asi na potřetí začal šnorchlovat.

Re: Dovednost - Potápění

Pokud jde o moře, můj Simík šnorchloval hned na pokyn šnorchlovat, takže je to asi opravdu chybové a snad to vyladí.
V bazénu jsem to nezkoušela, ale už ani nebudu, protože to už je vyřešeno.

Díky Soni
12