Domečky

Břetislav65
Moni,potřebuji poradit pokud to víš.Mám ztažený domek a potřebuji ho dát na prázdný pozemek,ale nemůžu zjistit jak.Dal jsem ho klasicky do adr.Bin v dokumentech.Ve hře ho nemohu najít.
Děkuji za odpověď. Břetislav.

Re: Domečky

Ahoj,

Dům je tvořen více soubory. Všechny tyto soubory musíš vložit do složky Tray v Dokumentech.

Cesta ke složce je ....Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 4\Tray

Jakmile umístíš pozemek do složky Tray, objeví se Ti ve hře ve tvé knihovně a odtud ho umístíš na pozemek.

Pozemek jsi nenašel, protože jsi ho šoupnul do špatné složky

V tomto článku najdeš informace o exportu pozemku ze hry, ale i importu pozemku do hry...

http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/export-pozemku-ze-hry.html#more

Re: Domečky

Břetislav65
Hezký den,moc děkuji za odpověď.Jdu to zkusit.

Re: Domečky

Doufám, že už je dům na svém místě

Re: Domečky

Břetislav65