Diskuze o The Sims 4

Re: Diskuze o The Sims 4

Těším se a jsem zvědavá

Re: Diskuze o The Sims 4

Pessoa
Odpověď na tento příspěvek od Sonia
ani se netěším, zatím to vypadá bledě. ale jakmile budou nějaké downloady, tak se to zlepší- tvorba simíků je tedy rozhodně vylepšená

Re: Diskuze o The Sims 4

Pessoa
jenže stejně to nebudu mít... proto se možná netěším... je to jako hezké, ale ... umělé

Re: Diskuze o The Sims 4

No já taky doufám, že budou downloady. Simíci vypadají jak z omalovánek a to se mi moc nelíbí.

Tady je vidět rozdíl.

Re: Diskuze o The Sims 4

Pessoa
to je super a všechno se dá hrát

Re: Diskuze o The Sims 4

Pessoa
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
jo. vypadají uměle, ale mají propracovanější rysy

Re: Diskuze o The Sims 4

Elajna_
Podle mě je ta tvorba těla perfektní, ale simíci jsou ještě divnější než ti z the sims 3, takový umělí. A celkově mi hra připomíná sims 2 na playstationu. určitě si to zahraju ale že bych se na to těšila..
Mládeži do 18-ti nenalévat, mládež je šikovná nalije si sama. ;D

Re: Diskuze o The Sims 4

Pessoa
No, tak to já si ani nezahraju, leda u nějaké kamarádky, protože to bych si zas musela kupovat dodatky aby to nebylo fádní

Re: Diskuze o The Sims 4

Čas ukáže. Je to posun od reality k virtualitě a to je škoda. Nicméně zatím ještě pořád neztrácím víru

Re: Diskuze o The Sims 4

Ja sa celkom teším. Páči sa mi to stavanie domov a celková grafika  . Ale tí Simíci fakt nevyzerajú bohvieako ...

Našiel som pravdepodobne textúru skinov pre Simíkov z TS4 ...

Re: Diskuze o The Sims 4

Pobavily mne ty zuby

Re: Diskuze o The Sims 4

Sebi