Diskuze a dotazy

V tomto tématu můžete volně komunikovat o soutěži.

Re: Diskuze a dotazy

Franc2320
I když koláže nejsou povoleny, můžu např. spojit dva snímky simíků do jednoho? Aby jim šlo vidět do obličeje?

Re: Diskuze a dotazy

Vidím, že už jsi to vyřešil :)

Re: Diskuze a dotazy

Franc2320
No jo, nikdo neodpovídal :D Tak jsem to risknul, jinak, jak se ti ty obrázky líbí? :)

Re: Diskuze a dotazy

No, máme také vlastní život, takže tu nesedíme 24 hodin denně

Ano, pobavila jsem se

Re: Diskuze a dotazy

Franc2320
Jo já to chápu, jinak dík, že se ti ty obrázky líbí :D