Diskuze a dotazy

Re: Diskuze a dotazy

Ahoj,
dům soutěží jako celek, takže by bylo vhodné ukázat vše.

Re: Diskuze a dotazy

Dolit
Odpověď na tento příspěvek od moni
Všimla jsem si, že v soutěžních příspěvcích je hodně výtvorů, které nesplňují pravidla kategorií. Ať už to jsou obrázky, které nejsou z the sims 3 přes úpravu kontrastu a jasu. Nereagujete na tyto chyby úmyslně a výtvory potom budete vyřazovat, nebo to je v souladu s pravidly? Nějak jsem z toho zmatená totiž :D

Re: Diskuze a dotazy

Drž se pravidel. Stále platí. Pokud je někdo nedodržuje, je to jeho věc a my se s tím posléze vypořádáme.

Re: Soutěžní příspěvky

karmuska
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ps:kde je má fotka?? :(

Re: Soutěžní příspěvky

karmuska

Re: Soutěžní příspěvky

Karmusko, tvé komentáře jsem přesunula ze soutěžních příspěvků do tématu dotazy a diskuze, kam patří.

Opakovaně si již dostala odpověď na FB.

Obrázek, podle kterého máš postupovat, Ti vkládám znovu sem.

Re: Diskuze a dotazy

clea97
Odpověď na tento příspěvek od moni
Předem gratuluji výhercům, vím že výhru nedostanu, protože jsem se vůbec nesnažila i tak mě to bude mrzet. Přeji všem hodně štěstí

Re: Diskuze a dotazy

Berrie
Odpověď na tento příspěvek od moni
Chtěla bych se zeptat, zda bude vyhlášení již dnes, či až zítra? :)

Re: Diskuze a dotazy

Totodile7625
Povedal by som že v tomto príspevku: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Sout-ni-p-isp-vky-tp5715684p5716459.html to je celkom jasne ustanovené.

Re: Diskuze a dotazy

Berrie
Teď by mě zajímalo, jestli je to odpověď na můj komentář, protože jestli ano... Tak po pravdě mi to vůbec nepomohlo a to hlavně proto, že jsem to četla těsně před tím, než jsem napsala ten koment. Tudíž jsem chtěla být "informována", zda to bude ještě dnes, nebo až zítra. Ale to už jsem psala.
12345