Diskuze a dotazy

Re: Diskuze a dotazy

Makysek1989
 oki dekuji

Re: Diskuze a dotazy

Berrie
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ahoj Moni, chtěla bych se zeptat ohledně mých příspěvků. Jak jsi myslela, že je mám nafotit ve hře? :) Asi jsem tě nepochopila. :D

Re: Diskuze a dotazy

Berrie napsal(a)
Ahoj Moni, chtěla bych se zeptat ohledně mých příspěvků. Jak jsi myslela, že je mám nafotit ve hře? :) Asi jsem tě nepochopila. :D
Podívej se na příspěvky ostatních a uvidíš, pokud tedy soutěžíš se Siminkou. Nechceme Simíky focené jen před plátnem. A až obrázky doplníš, doplň i kategorii, za kterou soutěžíš.

Re: Diskuze a dotazy

mattysims
Odpověď na tento příspěvek od moni
Môžem  do súťaži pridať aj fotky z TS4 ?
Matty :)

Re: Diskuze a dotazy

Totodile7625
No... O TS4 sa práve súťaží.  Okrem toho súťaž končí ešte pred vydaním TS4...

Re: Diskuze a dotazy

Odpověď na tento příspěvek od mattysims
mattysims napsal(a)
Môžem  do súťaži pridať aj fotky z TS4 ?
Ne, nemůžeš.

Re: Diskuze a dotazy

mattysims
Odpověď na tento příspěvek od moni
Dobrí deň,
 prepáčte že vás furt otravujem ale mam ešte na vás 1 otázku.
1.Keď robím napriklad rozvrh hodín môžem tam dať fotky png od tvorcov alebo musia byť moje ?
Za odpoveď ďakujem .
Matty :)

Re: Diskuze a dotazy

Ahoj,

vlastní tvorba, takže vlastní obrázky

Re: Diskuze a dotazy

mattysims
Odpověď na tento příspěvek od moni
Tak toto mám zle keď  tam nemôžu byť inakšie obrázky ako moje ?
Matty :)

Re: Diskuze a dotazy

No, nemělo by to tak být, Jde nám o vaši vlastní tvorbu.

Re: Diskuze a dotazy

Makysek1989
kdyz sem delala rozvrh tak tam  mam svohe obrazky ze hry to muze byt ne ?

Re: Diskuze a dotazy

Maky, myslím, že odpověď vyplývá z mé reakce na otázku před Tebou.

Re: Diskuze a dotazy

Nemesix
a chcem sa spýtať,..že keď je kategória -práca s obrázkami, tak tam môže byť tak, že sú tam moji símici ale pozadie je napr. zo sims 4? :)

Re: Diskuze a dotazy

Ne, to nejde. Protože to pozadí není ze Sims 3, a pak taky to není tvůj obrázek.

Vyfoť něco v Sims 3, a tento tvůj vyfocený obrázek použij jako pozadí např. u rozvrhu.

Re: Diskuze a dotazy

Nemesix
a taká úprava môže byť? :) ako wallpaper

Re: Diskuze a dotazy

Chlupáč není ze hry, takže nemůže.

Re: Diskuze a dotazy

Nemesix
ale ako bonus k fotkám siminky môže byť nie? :) ..že nesúťažne :) ..iba tak,aby vystihol jej podstatu-tej siminky :)

Re: Diskuze a dotazy

Pokud s obrázkem nesoutěžíš, tak ho tam klidně můžeš nechat.

Re: Diskuze a dotazy

Sebi
Zdravím  , mám otázku.

Vytvoril som oči , ale neviem do ktorej kategórii to mám dať. Make-up ?

Re: Diskuze a dotazy

Ano, to je make-up
12345