Diskuze a dotazy

Re: Diskuze a dotazy

stardos
Takže můžu více obrázku ale má to být zpracované do koláže ? Jestli jsem to pochopil

Re: Diskuze a dotazy

clea97
Odpověď na tento příspěvek od moni
Díky Moni, já jsem pravidla četla asi 4x, ale klidně si je ještě pročtu. Já vím, že jdou přidávat i psaní, ale já to tak nechám a přidám sem to co teď hraji. Možná, přidám i nějaký ten dům a pak už to nechám osudu.

Re: Diskuze a dotazy

Odpověď na tento příspěvek od stardos
stardos napsal(a)
Takže můžu více obrázku ale má to být zpracované do koláže ? Jestli jsem to pochopil
Obrázků může být vloženo celkem šest a záleží na Tobě, kolik z toho bude formou koláže.

Re: Diskuze a dotazy

Totodile7625
Iba 6? Tak to sa ospravedlňujem, už som si upravil príspevok.

Re: Diskuze a dotazy

Jakube, každá kategorie má jiný počet obrázků  Toto se týká pozemků.

Takže to tam zase nahoď zpět :D

Re: Diskuze a dotazy

Totodile7625
Ja som asi natvrdlý, alebo čo... ale vieš čo, asi to nechám takto. Predsa len sa mi to viac páči takto.

Re: Diskuze a dotazy

Jak chceš

Re: Diskuze a dotazy

Makysek1989
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od stardos
kdyz uz delam pozu u siminky muzu zaní udelat jakekoliv pozadí ? nebo to musi byt pozadi primo ze hry ?

např . viz muj vytvor :)

Re: Diskuze a dotazy

Ne, nemůžeš, protože to je úprava. Viz pravidla

Re: Diskuze a dotazy

Makysek1989
ou tak dekuji jeste ze sem se zeptala :D ale na plazi ji fotit muzu ve hre :)

Re: Diskuze a dotazy

Ve hře si dělej cokoli

Re: Diskuze a dotazy

iMatTree
To je super! Díky za pořádání!

Ale mám dva dotazy:
Můžu použít simíka, který se mi narodil? (Protože v pravidlech se pořád zmiňuje jen "vytvořený simík")
Můžu použít něco, co už jsem někde uveřejnil? (Blog, facebook, fórum, ..)

Díky za odpovědi

Questo è solo un inizio

Re: Diskuze a dotazy

Nemesix
chcela by som sa spýtať, obrázky čo sa týka Símikov a mazlíkov, ..môže sa upraviť jas a kontrast?..či vôbec nič? :)

Re: Diskuze a dotazy

Odpověď na tento příspěvek od iMatTree
iMatTree napsal(a)
Můžu použít simíka, který se mi narodil? (Protože v pravidlech se pořád zmiňuje jen "vytvořený simík")
Můžu použít něco, co už jsem někde uveřejnil? (Blog, facebook, fórum, ..)

Díky za odpovědi

Můžeš použít jen Simíka, kterého jsi vytvořil. Narozeného Simíka ne.
Ano, můžeš použít tvorbu, kterou jsi již v minulosti zveřejnil, pokud se jedná o tvé výtvory a samozřejmě za předpokladu, že tato tvorba splňuje pravidla pro danou kategorii.

Jinak není zač

Re: Diskuze a dotazy

Odpověď na tento příspěvek od Nemesix
Nemesix napsal(a)
chcela by som sa spýtať, obrázky čo sa týka Símikov a mazlíkov, ..môže sa upraviť jas a kontrast?..či vôbec nič? :)

Ne, nelze. Musíš si ve hře najít správný moment pro stisknutí spouště fotoaparátu a nic takového není ani potřeba

Re: Diskuze a dotazy

Makysek1989
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ahoj moni chci se optat kdyz delam kaegotii mazlicci a simici tak pouze 3 obrazky za kazdeho jineho simika? napr: budu mit bloncku a od ni tri obrazky a pak trebas budu mit holcicku a od  te zase tri obrazky ?
ci to chapu dobre :D pravidla sem cetka 10 krat :D a vzdy kdyz sem neco davamm si je radeji ctu pozorne :))

Re: Diskuze a dotazy

Ahoj Maky, ano pochopila jsi to naprosto správně

Re: Diskuze a dotazy

Makysek1989
oki dekují :)

Re: Diskuze a dotazy

Makysek1989
Odpověď na tento příspěvek od moni
mohla by ses moni  pak juknout na poslední muj prispevek ( Soutěžní příspěvky )  dala sem ho tam ve 20:08 a rict jesti to muze tak byt ? :) dekujíí :3

Re: Diskuze a dotazy

Ano, může.
12345