Diskuze a dotazy

V tomto tématu můžete volně komunikovat o soutěži.

Re: Diskuze a dotazy

stardos
Jsou možné i Housebotty ?

Re: Diskuze a dotazy

stardos napsal(a)
Jsou možné i Housebotty ?
Z pravidel ke kategorii pozemků vyplývalo, že charakter pozemku je na hráči. Pro jistotu bylo do pravidel doplněno, že lze stavět cokoli.

Re: Diskuze a dotazy

Makysek1989
Odpověď na tento příspěvek od moni
ahoj Moni je mozno tedy upravovat proste nak siminku ze ji muzu dat do png a vlozit ji do meho rozvrhu ? ci kalendaře? :)

Re: Diskuze a dotazy

Ahoj

Jak bylo uvedeno v úvodu. Odpovídat budeme jen na dotazy, na něž nevyplývá odpověď z pravidel a informací.

Podívej se znovu na Informace - zde jsou odkazy, kde se dočteš o obrázcích ve formátu png.

Podívej se znovu na pravidla ke kategorii, která zahrnuje kalendáře a rozvrhy. Zde se dočteš, že mají být s motivem The Sims 3, což tvoje Siminka předpokládám je.

Re: Diskuze a dotazy

Makysek1989
oki take rozvrhy a kalendare  a wallpaper muzou byt upravovany v grafickem programu to je pecka idu natoo :)

Re: Diskuze a dotazy

Dobrá

Re: Diskuze a dotazy

Natally21
Ahoj, jak přidám obrázek do soutěže? Mám kliknout na odpovědět a jak se mám vůbec zeptat? Kliknout na odpovědět? Doufám že je to správně. A mám k soutěžnímu příspěvku přidat kategorii? Děkuji předem.
Natally21<3

Re: Diskuze a dotazy

Klikneš na Odpovědět a pak přidáš obrázek, viz Informace k soutěži a Pravidla,  tam si přečti část Velikost obrázků, kde je ukázáno jak přidáš obrázky.

http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Informace-k-sout-i-a-Pravidla-td5715683.html

PS: Předmět neměň, nic tam nepiš.

Re: Diskuze a dotazy

Natally21
Děkuju, už jsem to pochopila :-)
Natally21<3

Re: Diskuze a dotazy

clea97
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ahojsek a můžeme odeslat více jak jeden obrázek u představování jednoho simíka např. její každodení oblečení a formální? A ještě bych se na něco zeptala můžem vyfotit simíka i s mazlíčkem?? Děkuji za odpovědi

Re: Diskuze a dotazy

Ahoj Cleo,

přečti si znovu pravidla ke kategorii Simíci. Je zde uvedeno, kolik obrázků můžeš dát do soutěže a jeden to není.
S mazlíčkem ji vyfotit můžeš, ale napiš, kdo soutěží. Zda mazlíček, siminka nebo oba.

P.S. Vidím, že jsi už svůj příspěvek zveřejnila. Nevadí. Můžeš ho případně upravit a doplnit do něj další obrázky nebo koláž.

Re: Diskuze a dotazy

Makysek1989
Odpověď na tento příspěvek od moni
ahoj muzu dat zatim 2 obrazky a potom este pridat dalsi ?

Re: Diskuze a dotazy

Ahoj

Pokud se s počtem obrázků vejdeš do pravidel, tak můžeš.

Re: Diskuze a dotazy

Makysek1989
no max. je 5 obrazku ne? urco se vejdu

Re: Diskuze a dotazy

Záleží na kategorii, do které výtvor patří. Věřím, že se vejdeš.

Diskuze a dotazy

DADULIK2121
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ahoj!
Môžem aj napr. 2 súťažné kategórie alebo iba jednu?

Re: Diskuze a dotazy

Ahoj
Dadulko, hned v první větě pravidel se dočteš, co potřebuješ.

Re: Diskuze a dotazy

stardos
Odpověď na tento příspěvek od moni
Mám ještě otázku ohledně focení pozemků . Píšete že je možno 6 fotek a v případě budov se musí vyfotit i vnitřek . A tohle mi bohužel do 6 fotek nemůže vejít :( , můj výtvor potřebuje 10 fotek . A pro to se chci zeptat zda 6 fotek je i maximální počet u domů ?

Re: Diskuze a dotazy

Ano, jenom šest obrázků. Pokud chceš zachytit více věcí, udělej k tomu i koláž z obrázků.
12345