Diskuze a dotazy

V tomto tématu můžete volně komunikovat o soutěži.

Re: Diskuze a dotazy

Elajna_
jupí  hned se dám do vytváření školy a zítra do focení
Mládeži do 18-ti nenalévat, mládež je šikovná nalije si sama. ;D

Re: Diskuze a dotazy

Žádný spěch. Je na to 14 dnů

Re: Diskuze a dotazy

Nigueli
Odpověď na tento příspěvek od moni
Můžemě nějakou školu... Jako kdyby... Přestavět? :D Jakože, školu z reality udělat jako školu v sims :D

Re: Diskuze a dotazy

Nigueli
Odpověď na tento příspěvek od moni
Pardon za doublepost, ale mám ještě jednu otázku... :D
Jelikož máme se ségrou TS společné (jakože, všechny dodatky a základku), mohly by jsme spolupracovat? :D Jakože, třeba ona exteriér a já interiér, nebo tak něco (to bychom se ještě domluvily) :D

Re: Diskuze a dotazy

Společně stavět můžete :)
Školu postav dle svého uvážení. Je jedno jestli dle předlohy či si jí vymyslíš :)

Re: Diskuze a dotazy

Nigueli
Díky moc ^^

Re: Diskuze a dotazy

Tess2152
Odpověď na tento příspěvek od moni
A já blb jsem zrovna dostavěla školu. Ach jo, to si do smrti neodpustím :D. Jsem smolař.

Re: Diskuze a dotazy

Tak to je mi líto Tess...

Re: Diskuze a dotazy

Tess2152
To Ti líto být nemusí, moje blbost ... Chyby děláme proto, abychom se z nich mohli poučit.

Nevím kam to mám napsat :(

Pessoa
Odpověď na tento příspěvek od moni
můžu se zeptat, bude ještě nějaká soutěž ? (klidně i bez ceny )

Re: Nevím kam to mám napsat :(

Ani já nevím, kam bych dotaz sama zařadila, tak se vůbec netrap tím, že jsi ho napsala sem

Není problém v cenách.
Soutěž se už dlouho nekonala proto, že byl velmi malý zájem ze strany hráčů.
Nevím proto, zda ArSePo ještě nějakou uspořádá, i když to zcela nevylučuji.

EDIT:  Nakonec jsem dotaz i s odpovědí přesunula do diskuzního tématu k poslední soutěži.

Re: Nevím kam to mám napsat :(

Pessoa
no, tak to zcela dobře nechápu, jak může být malý zájem

Re: Nevím kam to mám napsat :(

To je více důvodů, proč soutěž nepořádat.

1) Dodatky kupujeme ze svého.

2) Lidi se neumí registrovat na fórum.

3) I když mají k dispozici návod, jak vkládat obrázky + velikost obrázku. Nepřečtou si to a nahrávají sem obrovské obrázky a zatěžují fórum.

4) Je dost únavné, denně vysvětlovat o čem soutěž je, ač si to můžou lidé přečíst. Lidi jsou prostě pohodlní, a chtěli by vše zadarmo, ale tak to na světě nefunguje.

5) Někteří výherci, dodatky od nás dali do soutěže své vlastní stránky (blogu). To je dost ubohé.

Re: Nevím kam to mám napsat :(

Odpověď na tento příspěvek od Pessoa
Pessoo, projdi si jednotlivé soutěže a uvidíš. Počet soutěžních příspěvků je v zásadě velmi nízký.

Re: Nevím kam to mám napsat :(

Pessoa
Njn. Neda se nic delat.

Re: Nevím kam to mám napsat :(

Neplakej, třeba ještě není  všem soutěžím konec  A když ne u nás, určitě se někde ještě nějaká objeví