Diskuze a dotazy

V tomto tématu můžete volně komunikovat o soutěži a klást dotazy.

Re: Diskuze a dotazy

BlajBlah
Další soutěž a tentokrát přesně pro mě  ! ArSePo je prostě nejlepší  .

Re: Diskuze a dotazy

 Už teď námi cloumá zvědavost

Re: Diskuze a dotazy

sarus
Odpověď na tento příspěvek od moni
To musím skúsiť ;) A chcem sa spýtať, hra mi začal strašne sekať, tak som si znížila grafiku, tak nebude zlé ak moja grafika bude nízka?
<3

Re: Diskuze a dotazy

Pokud poznáme na obrázku co se děje a nebude to jenom rozmazaný flek, neměl by to být problém

Re: Diskuze a dotazy

sarus
Aha, ok :) A ešte by som sa chcela spýtať, či to môže byť aj rôzne upravené, myslím video ;)
<3

Re: Diskuze a dotazy

ano, může

Re: Soutěžní příspěvky

Možno som necitlivý, ale ľudské osudy so mnou vôbec nijak nepohnú ... ale pokiaľ ide o zvieratá ... a hlavne o psov ...
Ten príbeh je ... silný. Hudba mu dotvára tú pravú srdcervúcu atmosféru. Je mi jasné že ide len o fiktívnu postavu, no ja dnes aj tak kvôli tomu psíkovi nezaspím.

EDIT: Moni
Jakube, přesunula jsem Ti příspěvek ze Soutěžních příspěvků do  Diskuze a dotazy .

Re: Soutěžní příspěvky

Dolit
Děkuji, že se ti příběh líbil, a že jsi ho takto ohodnotil. Jsem ti opravdu moc vděčná.
Jinak samozřejmě s tebou soucítím. Když jsem to psala, bylo mi strašně smutno.

Re: Diskuze a dotazy

Dolit
Odpověď na tento příspěvek od moni
Můžu mít dotaz? Co se bude dít pokud bude počet přihlášených menší než pět? Bude se počet vítězů nějak redukovat?

Re: Diskuze a dotazy

Tým o tom zatím nepřemýšlel