Diskuze a dotazy

V tomto tématu můžete volně komunikovat o soutěži.

Re: Diskuze a dotazy

Totodile7625
Som zvedavý na výtvory. Námet súťaže je zaujímavý. Záujemcom držím palce.

Re: Diskuze a dotazy

I já jsem velmi zvědavá a všem přeji hodně štěstí

Výherce

Ferygery
Ahoj, chci se zeptat jak se bude vybírat výherce, bude se losovat nebo hlasovat? Anebo organizátoři vyberou nejhezčí? :)
František Gerát

Re: Výherce

Povichr
Tým ASP si vybere tři postavy, které ho nejvíce zaujmou.

Re: Diskuze a dotazy

Vali ♥
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ahoj
Můžu ten upír být v póze nebo má být normálně?? :P
Děuji :)

Re: Diskuze a dotazy

To je zcela na Tobě. Tvorbu ničím neomezujeme, jinak by to bylo v pravidlech.  Musí být ale vyfocený ve hře, byť s pózou a obrázek nesmí být nijak upravován v grafických programech

Re: Diskuze a dotazy

Vali ♥
Děkuji

Re: Diskuze a dotazy

Nemáš zač

Re: Diskuze a dotazy

Vali ♥
Jo a ještě jsem se chtěla zeptat proč nemůžou být upírky ??! :DDD

Re: Diskuze a dotazy

Povichr
Je to jen tak. Upírek je hodně, ale málokdo dělá upířáky. Tak ať máme více chlapů. A budou tak vyrovnanější šance.

Re: Diskuze a dotazy

Vali ♥
Ok :)

Re: Diskuze a dotazy

lenka
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ahoj , kde mám kliknuť keď chcem pridať fotku ? nikde to neviem najisť :P

Re: Diskuze a dotazy

Povichr
Tady máš odkaz: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Vlo-eni-obrazk-do-fora-td4593959.html

Klikni na odpovědět a vyskočí ti obrázek, kde klikneš na vložit obrázek.
Funkce -Procházet- slouží k vyhledání tvého obrázku (nevím, kde ho máš uložený-buď na svém počítači a nebo někde na netu). Pak ho jen nahraješ a potvrdíš kliknutím na insert image.  Nakonec klikneš na Odeslat příspěvek.

Re: Diskuze a dotazy

lenka
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od lenka
EDIT Moni:

Leni, obrázek kočičky jsem tu smazala, protože už jsi ji dala na správné místo

Re: Diskuze a dotazy

Lenko, obrázek kočičky musíš dát do tématu Soutěžní obrázky

http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Sout-ni-obrazky-td5711095.html

Re: Diskuze a dotazy

Povichr
Odpověď na tento příspěvek od lenka

Re: Diskuze a dotazy

lenka
Odpověď na tento příspěvek od moni
prepáč :) som tu nováčik tak sa nevyznám ešte :P

Re: Diskuze a dotazy

Povichr
My se nezlobíme. My to chápeme.

Re: Diskuze a dotazy

Odpověď na tento příspěvek od lenka
Nic se neděje Leni

Jestli chceš tu svoji kočičku nebo kocourka nějak představit, tak můžeš.

U toho svého příspěvku klikneš na slovo více a pak dáš upravit příspěvek
123