16 Komentáře

moni moni

Re: Diesel

Tento příspěvek byl aktualizován .

moni moni

Re: Diesel

moni moni

Re: Diesel

Postel, zrcadlo na zeď a na třetím obrázku je i lustr

moni moni

Re: Diesel

u pánů jen košile

u dámy jen tričko

moni moni

Re: Diesel

Odpověď na tento příspěvek od moni

moni moni

Re: Diesel

Odpověď na tento příspěvek od moni

u simíka jen sako s tričkem

u siminek jen trička

moni moni

Re: Diesel

Přehled pánského oblečení

moni moni

Re: Diesel

Odpověď na tento příspěvek od moni

Přehled dámského oblečení

Totodile7625 Totodile7625

Re: Diesel

Odpověď na tento příspěvek od moni
Myslím si že sú to celkom použiteľné kúsky oblečenia. Hlavne pánske džínsy a tých pár kusov nábytku je tiež paráda.
Vdaka za prezentáciu Moni.
Povichr Povichr

Re: Diesel

Moni, díky za módní přehlídku
moni moni

Re: Diesel

Děkuji :)

Sedací souprava, křeslo a celkem i konferenčí stolky se mi líbí.
DanGaga DanGaga

Re: Diesel

Nádherné :) Opravdu nevím proč se tato kolekce polovině lidí nelíbí!..  Mě se strašně líbí ;)
Rocket #9 take of to the planet, to the planet, VENUS
Povichr Povichr

Re: Diesel

Mě taky. Nejvíce se těším na sedačku a oblečení.
Saifinka Saifinka

Re: Diesel

Odpověď na tento příspěvek od moni
přiletěl ke mně jednou v noci zvláštní simík kdo to je?
moni moni

Re: Diesel

To jsem zvědavá...  :)
Saifinka Saifinka