Designér interiérů

V tomto tématu se můžete podělit o obrázky interiérů staveb, které jste vytvořili
a můžete o nich diskutovat ...

Re: Designér interiérů

Povichr
Představuji vám verzi retro obývacího pokoje.

Re: Designér interiérů

Povichr
A v podobném stylu - předsíň.

Re: Designér interiérů

Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Moc pěkné Majdi
Ten obraz ženy sedící na taburetu (první obrázek) je ze hry? Vůbec si ho nevybavuji, ale moc se mi líbí...

Re: Designér interiérů

Vlasta Drábková
Moc pěkné,Majdo.Na chvíli mi to připomnělo jako u babičky.Ten obývací pokoj je opravdu jako z 50.let.Taky mám ráda,když není interiér ošizený a člověk si hraje s každým detailem.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Designér interiérů

Povichr
Ten obraz je ze hry. A díky.

Re: Designér interiérů

Totodile7625
mne chýba taký ten zmysel pre detail interiérov. Ono to je vlastne tak, že ja som vôbec rád, ked sa mi podarí niečo postaviť. A potom ked ma napadne, že to chce ešte interiér, tak bud na to kašlem, alebo tam nahádžem nejak tie najzákladnejšie objekty. A mnohokrát mi už dochádza fantázia. Ale ak bude chuť a inšpirácia, rád sa do nejakého pustím. Inak Majdi preto ťa obdivujem. Tento interiér je dokonalý! Naozaj špičkový!

Re: Designér interiérů

Povichr
Ty si mě umíš získat.
Děkuji.

Re: Designér interiérů

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od Povichr
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Designér interiérů

Re: Designér interiérů

Obrázek interiéru z dosud nepojmenovaného domu... Zabírá obytnou část mezipatra...

Re: Designér interiérů

Totodile7625
Tam musí byť krásne aroma. Toľko dreva.

Re: Designér interiérů

Povichr
Pěkný srub.
Ta práce s mezipatrem je působivá.

Re: Designér interiérů

Peťka Falcora
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Designér interiérů

Totodile7625
Ja som vždy sníval o drevenom srube vysoko v horách, kde by som denne cítil vôňu dreva na čerstvom vzduchu.

Ano, ano, je mi to jasné. Trochu OT.

Re: Designér interiérů

Já už dlouho přemýšlím  o tom, jak se přenést do svých virtuálních počinů a žít v nich...

Re: Designér interiérů

Vlasta Drábková
Přesně moni.Taky bych se chtěla teleportovat do simského života.Rozhodně je snadnější,než ten náš.
სილამაზის მდგომარეობს თვალის აკვირდებიან

Re: Designér interiérů

Povichr
Myslím, že je to zajímavé a nápadité. Rybičky na zdi bazénu. Nevím, kdo to vymyslel, ale já to nebyla. Jen předávám tip.

Re: Designér interiérů

Povichr
A další zajímavý tip.

Re: Designér interiérů

Povichr
Taky zajímavé.

Tohle možná vyzkouším i ve hře. Líbí se mi ta kombinace vysoký a snížený strop.
12