Chybějící obsah domů

GlorCha
Ahoj, chtěla jsem se zeptat. Nevím jak stáhnout správně dům s neoficiálním obsahem do hry. Zatím jsem dávala do hry jen domy bez neof. obsahu, teď se mi ale jeden moc líbí a chtěla bych ho ve hře celý. Potíž ale je, že když ho chci umístit tak mi vyskočí info že Origin odebral veškerý neoficiální obsah. Tudíž je mi dům k ničemu. Co jsem sledovala tak jsem ještě nenarazila na autora, který by uváděl co použil jako v Sims3. Ach jo docela banální věc.... A tak složité. Není na to nějaký postup? Upřímně jsem si myslela že v těch složkách je úplně vše co k domu patří...

Re: Chybějící obsah domů

Stahuješ ho z Galeriie, že?

Autor by měl uvést všechny odkazy na downloady, které by sis měla stáhnout a pak teprve instalovat dům.

Dům se dá instalovat i takto, ale to by autor musel mít svůj blog.

http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/export-pozemku-ze-hry.html

Re: Chybějící obsah domů

GlorCha
Tak jsem to dělala taky, ale to je to samé, protože stejně se dům musí umisťovat z knihovny (tedy galerie) .... takže žádné řešení. Fakt jsem byla přesvědčená že něco dělám špatně.

A ještě jsem se chtěla zeptat, po té včerejší aktualizaci by se mělo dát se všemi předměty hýbat kamkoliv. Tedy po zadání cheatu bb.moveobjects. Údajně potom při držení "shift" a 0 nebo 9 mají jít dolů nebo nahoru. Zkoušel to někdo? Mě to tedy nejde...

Re: Chybějící obsah domů

Já to ještě nezkoušela. Návod na tento cheat bude na našem blogu zítra.

Jinak v angl. popisu se o shiftu nic nepíše.

◦Use bb.moveobjects to ignore placement rules, and push the limits of your home creativity!
◦In addition, while holding the object, you can use the “0” key to move an object down, and the “9” key to move the object up*. The object doesn’t have to be against a wall

Re: Chybějící obsah domů

GlorCha
Tak jsem to zkoušela a i bez shiftu to nejde. Nebo to dělám špatně. A jak jsem si všimla tak nejen ve trojce byl aktualizace problém.  Úplně mi to zrušilo označení pozemků v knihovně. Veškeré komunitní pozemky mám jako obytné a taky mi na ně naskákaly poštovní schránky! Chjo, jde to nějak odstranit?

Re: Chybějící obsah domů

Tady je obsah nové aktualizace:
http://help.ea.com/en/article/the-sims-4-updates/#

V Galerii je tohle:

The Gallery New •Gallery Build Improvements: We’ve made it easier than ever to grab rooms from the Gallery by placing a big ol’ button in the Saved Rooms sort. We’ve also re-arranged the tabs to be friendlier. They were pretty friendly before but now they are downright social.
•Gallery in CAS: We’ve integrated the Gallery into your Create a Sim experience in two ways. ◦The first is a Randomize button at the center bottom of the screen. Click the button to randomly pull in new Sims from the Gallery without leaving CAS!
◦Secondly, when creating new family members, you have the button right there to look for them in the Gallery.

•Objects resized using cheats now preserve their status when uploaded to the Gallery.
•Custom Content and Mods will no longer display by default in the Gallery. To see them, check the “Include Custom Content” flag in Advanced filters on the left. ◦Custom Content and Mods uploaded will now be automatically flagged as Custom Content.
◦You can also mark them as such to help your fellow community members better navigate this content.

•Want new neighbors? Simply click on an empty house next door and select “Move in Household From Gallery.” You’ll be taken to the Gallery where you can pick your new neighbors. Move in a great family or some total weirdo, then go visit them seconds later.

Tady je fórum s bugy. Můžeš se mrknout, jestli tam něco píší o tvém problému.

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4-Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs

Re: Chybějící obsah domů

GlorCha
Děkuji, tak jsem se tam podívala, a podívat se před třemi týdny tak si hru asi nekoupím   I když drtivá většina těch problémů přišla až s touto aktualizací, přidaly se mi nefunkční bary, žádná emocionální aura a tak nějak nemám chuť momentálně zjišťovat, co ještě je špatně... jdu se uklidnit a pustím si trojku (tam to alespoň řeší NRAAS), děkuji moc za pomoc. A díky že tohle děláte, jste úžasní

Re: Chybějící obsah domů

Odpověď na tento příspěvek od GlorCha
GlorCha napsal(a)
[...]
Musím říct, že u mne 0 nefunguje a při použití 9 s objektem skočím o patro výš.

Jinak děkujeme