Chci poradit

Re: Chci poradit

Břetislav65
Udělej aktualizaci systému, jinak mě už nic jiného nenapadá proč ti to najednou nejde.

Re: Chci poradit

Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Ahoj Sebi, i Tobě
Ač to vypadá nepravděpodobně, zkontroluj nastavení modemu, jestli Ti neblokuje hru.

Jinak si myslím, že čekání na aktulizaci je na dvě věci. Být Tebou, obrátila bych se na technickou podporu. Jsou ochotní a vstřícní.

Můžeš se na ně obrátit i písemně, ale to se budete hůře domlouvat.

Re: Chci poradit

Sebi
Ďakujem Moni

Ďakujem naozaj za všetky rady, ale už som to vyriešil . Preinštaloval som kompletne The Sims 4 aj súbory čo tam po nej zostali a potom aj Origin. Potom som znovu stiahol TS4 a už mi všetko ide :) . Mohlo ma to napadnúť skôr ... ďakujem ešte raz za pomoc a ospravedlňujem sa asi za zbytočný spam

Re: Chci poradit

Není proč se omlouvat. Hlavně, že už Ti to jede

Re: Chci poradit

mija
Ahoj, chtěla bych se zeptat ohledně modu NPC :) Stáhla jsem si ho dle aktuální verze, dala do složky, pustila hru. Najednou se mi rozbilo umyvadlo, dřez a vana, volala jsem instalatéra z modu, přišel, 7 simíkovských hodin se rýpal v umyvadle, nakonec toho nechal, umyvadlo zůstalo rozbité, zkasíroval 150 simolenů a odešel. Teď mám strach volat zahradníka :D Dělá to někomu taky, nebo jen mě? :)
OriginID mirusjas

Re: Chci poradit

Ahoj,

u mne se vše chová normálně. Je možné, že máš ve hře nějaký mod, který je s tímto modem v konliktu.
Také je možné, že se jedná o chybu, neboť na stránce autora modu jsem našla komentář, kde hráč uvádí, že mu opravář zlobí...

Re: Chci poradit

mija
Tak opravář se nakonec vzpamatoval. Asi zrovna nějaký bug. :) Jinak mám další problém (už zase). Mám několik hrobečků, všechny jsem poslala do podsvětí. Až na 3 mrtvé simíky. (Jsem si jistá, že v podsvětí nejsou). A už asi 20 simíkovských dní mi žádný nepřišel. Nemůže to být tou novou aktualizací?
OriginID mirusjas

Re: Chci poradit

mija
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Ahoj Sebi,
zrovna dneska na FB skupině ohledně TS4 byl velice zajímavý příspěvek. Stejná stránka vyhodnotila hru jako nespustitelnou, přitom jede v pohodě. Na tohle bych se moc nespoléhala. :-)
OriginID mirusjas

Re: Chci poradit

Odpověď na tento příspěvek od mija
mija napsal(a)
[...]

Netuším. Zkus opravit hru: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

Re: Chci poradit

Jarinka
Odpověď na tento příspěvek od Břetislav65
Ahoj,prosím o radu .Stáhla jsem si nějaké pózy do CAS,zobrazují se mi na simíkách,ale jen v CASu, nevím jak to udělat,abych toho simíka s tou pózou mohla dát také do galerie.Přitom v galerii je spousta simíků s nejrůznějšími pózami.Byla bych moc vděčná za nějaký návod,jak to udělat.Moc děkuji předem

Re: Chci poradit

Pokud vím, tak to nejde.

Tady je tvoření pózy a nic tam o tom nepíšou.

http://sims-studio.proboards.com/thread/442/make-sims-pose-using-studio

PS:  tady se přímo o tom debatuje: http://sims-studio.proboards.com/thread/594/cas-poses-gallery

Re: Chci poradit

mija
Tento příspěvek byl aktualizován .
Mám takový pocit, že slečna myslí ty pozy když je sim vyfocený. Simíci tyto
pozy dělají náhodně, takže nejde určit jakou pozu udělají. Myslím že ty
fotky jde i vybírat, teď si nejsem jistá. Zkus ji nahrát do galerie, když se
ti poza nelíbí, dej zrušit, a zkus to znovu

OriginID mirusjas
Al.

Re: Chci poradit

Al.
Zdravím, chci se zeptat, je tu někdo další, komu jdou myčky na nádobí umístit pouze do oficiálních pultů, které vydalo EA? Popřípadě jestli to jde nějak opravit? Děkuji

Re: Chci poradit

Opravit to musí tvůrci pultů, protože v těch je chyba. Takže je třeba se podívat  na stránky k nim, jestli už to opravili. Ale myslím si, že to bude chvíli trvat.

Jinak to jde obejít tak, že dáš  EA pult.

Musíš mít zapnutý cheat bb.moveobjects
http://arsepo4.blogspot.cz/2014/12/cheat-moveobjects.html

Do toho EA pultu dáš myčku

a pak tam dáš ten stažený pult.

 Mně to tak funguje bez problémů.

Al.

Re: Chci poradit

Al.
Když jsem se rozhodla, že to takhle teda zkusím, tak se mi vzepřela hra a myčka se rozhodla, že nebude umývat :D -_-. Normálně se mi zobrazuje ta možnost "Naplnit myčku", ale simík nádobí umyje normálně ve dřezu. A když všechna umyvadla odstraním, tak nejde "Naplnit myčku". :/. I když jsem umístila pult od EA a do ní vložila myčku, tak nejde.
Můžu se zeptat, čím by to mohlo být? Když jsem to předtím zkoušela v nevybaveném domě, pouze myčka+lednice, tak to normálně fungovalo. Nemohlo by to být způsobené nějakým downloadem?
Děkuji :)

Re: Chci poradit

Nevím. Používej tedy jen EA pulty nebo opravené.

Na chyby ve hře je tu tento návod: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

PS: Zkusila jsem ještě další pulty a tam zlobí stejně jako tobě.  Takže oprava ti nepomůže.

Myčka dříve nebyla. Autoři downloadů tedy nemohli pulty upravovat pro myčku. EA myčku vydala a rovnou vše aktualizovala. To samozřejmě autoři downloadů nemohli udělat, proto je třeba kontrolovat jejich stránky zdali už vydali novou verzi.

Re: Chci poradit

Odpověď na tento příspěvek od Al.
12