12
Odpovědět | Témata

Chci poradit

moni
Administrátor
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Totodile7625
Neviem či mi bude niekto schopný z Vás poradiť takto skoro no vyskúšam sa Vás opýtať. Možno niekoho napadne aj iné riešenie.

Simíka som poslala do roboty. Vrátil sa z nej a dostal zaplatené. No panel sa mi neodomkol a správa sa stále ako keby bol sim v robote. Prvé čo som skúšal bol cheat resetsim, ktorý nepomohol. Na internete som sa dočítal že niekedy stačí kliknúť na hlavu sima a nastaviť aby odišiel z práce skôr. Výsledok bol ten že som to klikol asi 5x a 5x som si tak neúmyslene nacheatoval 184$. Reštart hry taktiež nepomáha. Preinštaláciu samotnej hry skúšať nechcem, kedže sa obávam že poškodená je samotná uložená hra. Ukladal som priebežne, no uložená hra pred tým ako sa mi toto stalo je celkom dávnejšie a veľmi sa mi nechce o taký veľký krok dozadu nechce vraciať.

Edit: Nepomáha ani cestovanie na iný pozemok. Dočítal som sa že by mohlo pomôcť keby som počkal do ďalšieho dňa kedy sim pôjde do práce. Vidím to ako posledné východisko no vyskúšam to až neskôr keď sa dostanem do hry.

Sledujte rodinný obnos simoleonov. Zároveň si všimnite že sim je doma, spí no panel je uzamknutý.

Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Sonia
Administrátor
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Totodile7625
Nefunguje mi to. Keď cestujem na iný pozemok so spolubývajúcim simom pri druhom simovi tú možnosť jednoducho nemám. Stále tam mám iba tie dve ikonky a interakcie tie isté ako na domovskom pozemku.

Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Sonia
Administrátor
Jestli ukládáš  stylem Uložit jako, viz tento návod: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/ukladani-nacitani-hry.html, vrať se k uložené pozici, kde tě to ještě nezlobilo.

Jinak nevím, co s tím.

Bug můžeš nahlásit sem: http://forums.thesims.com/en_US/discussion/775749/sims-4-base-game-bug-thread-please-read-the-first-post-before-posting
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Pessoa
můžu se zeptat jak se dá (možná to jako v ts3 nejde) natáčet a fotit v CAS?
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Sonia
Administrátor
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Pessoa
Tento příspěvek byl aktualizován .
Děkuju :)

Print screen mám, tak jen stáhnu to na videa:)

Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Cherry
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ahoj . Zeptam se : Jak funguje " Lektvar mladi " ??? Když ho vypiju nic se nestane . Predpokladal bych ze z duchodce se stane zase mladej clovek ,ale nic takového se nedeje .
Dekuju za radu
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

moni
Administrátor
Ahoj, lektvar mládí vrátí Simíka na začátek jeho aktuální životní etapy.

Před vypitím lektvaru.

Po vypití lektvaru.

Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Cherry
Odpověď na tento příspěvek od moni
Dekuju za odpověď !! Tim padem mam smulu a z duchodce mladika uz neudelam
V sims 3 to fungovalo jinak a na to jsem spolehal .....
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Sonia
Administrátor
v TS3 to funguje stejně blbě.

Omlaď ho v Casu přes cheaty. Nejdříve zadej cheaty a pak teprve otevři simíka v CASu.

Viz tento návod: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/testovaci-cheaty.html

Hledej: "Kompletní úprava Simíka v CASu"
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Cherry
Odpověď na tento příspěvek od moni
Mockrat dekuju za radu uz je vse jak sem si pral
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Sebi
Zdravím, mám menší problém. Nedávno som montoval nové komponenty do počítača a vďaka tomu som musel preinštalovať aj windows. To je myslím, že aj nepodstatné, ale pre istotu to tu píšem. Všetky hry mi idú, len s The Sims 4 mám problém. Vždy, keď zapnem hru naskočí čierna obrazovka, že sa zapína TS4 a potom sa nič nestane (niekedy sa nenačíta vôbec). Hru som niekoľko krát preinštaloval, použil "repair" možnosť a nič mi nepomohlo. Hral som sa dokonca aj v bráne firewall, že či mi náhodu neblokuje, ďalej som vymazal všetky veci čo boli v zložke Mods aj Tray a aj som skúšal spúšťať hru ako správca a nič mi nepomohlo  . Hľadal som aj na internete, ale strýko Google pre mňa nič užitočné nenašiel
Mal už niekto tento problém? Ak sa to nevyrieši skúsim počkať do novej aktualizácie

Každopádne ďakujem za každú radu a dodatočne prajem všetkým všetko dobré do nového roka :)

Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Břetislav65
Čekání na novou aktualizaci ti nepomůže.
Máš nainstalovaný Origin ? Pokud ne, tak ho nainstaluj.Bez toho ti hra nepůjde spustit.
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Sebi
Samozrejme že mám Origin a hru mám originálnu
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Břetislav65
Hra ti šla než jsi předělával PC?

Jaké nové  komponenty jsi dával do PC?
Jaký máš OPERAČNÍ SYSTÉM?
Windows XP (SP3), Windows 7 (SP1), Windows 8 nebo Windows 8.1
32bitové nebo 64bitové Windows 7, 8, 8.1

Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Sebi
Predtým mi išla, dokonca mi išla aj potom, ale raz sa mi pri zapínaní PC zapol Startup Repair a vrátil mi veci do určitého bodu a potom to už nešlo.

Dával som novú matičnú dosku, RAM a procesor.

Mám Windows 7 Ultimate 64-bit.
Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Břetislav65
zkus se podívat na tuto stránku:
http://help.ea.com/cz/article/the-sims-4-system-requirements/

V prvním řádku je světle modrý odkaz (Can You RUN It ) na testovací stránku.
Po otevření stránky napiš do bílého okna the sims 4 a klikni na Can You RUN It a dej run pro otestování tvého PC.On ti zkontroluje zda je vše pro tuto hru v pořádku.
Pokud bude vše OK tak to bude zeleně zaškrtnuté.

Odpovědět | Témata

Re: Chci poradit

Sebi
Všetko je v poriadku