Chci poradit

1234 ... 21

Chci poradit

Re: Chci poradit

KurtiS
Ahojte,ak to tu nepatrí tak prepáčte...Takže začnem : Keď si niečo kúpim v TS3 store na internete tak mi to stiahne normálne do spúšťača-v tom nieje problém ,ale problém je v tom ,že keď si to nainštalujem v hre alebo v spomínanom spúšťači tak mi to (akože) nainštaluje , ale keď si pustím hru s nainštalovaným obsahom tak mi neukazuje ten nainšt. obsah...V tom obsahu je aj svet Riverview -tiež mi nejde...Hral som to aj pred  pol rokom -vtedy som si tiež stiahol ten Riverview a išiel mi-medzičasom som si hru odinštaloval...a teraz som si ju zase nainštaloval a toto sa mi deje...Za radu ďakujem..

Re: Chci poradit

Upřímně tohle se mi nikdy nestalo, ale můžeš zkusit tuhle radu z technické podpory:

http://eacs.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/545

pokud ani to nezabere obrať se na technickou podporu: http://eacs.custhelp.com/app/home

Re: Chci poradit

KurtiS
Dakujem velmi pekne...vyskusam (potom dam vediet)

Re: Chci poradit

Není zač. Ještě mě napadlo, jestli se nesnažíš nainstalovat věci ze Store na druhý počítač, protože ty můžeš mít jen na jednom počítači.

 K on­line službám může současně přistupovat pouze jedna kopie softwaru.

Takže bys musel jeden počítač odhlásit (Zrušit oprávnění tohoto počítače).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Re: Chci poradit

KurtiS
Odpověď na tento příspěvek od KurtiS
pomohlo mi z tej stránky ...ďakujem-si super :)

Re: Chci poradit

To jsem ráda, že to pomohlo

Re: Chci poradit

Totodile7625
Mal by som takú malú amatérasku otázočku.
V čom spočíva "pokročilé renderovanie"? Hlavne by som teda rád vedel, kedy je hra rýchlejšie. Keď je zapnuté, alebo keď je vypnuté? Pretože v podstate v grafike nevidím rozdiel ...

Renderovanie vypnuté:

Renderovanie zapnuté:

Ak je zapnuté, tak to vidím asi len v tom, že má siminka svetlejší skin, čo sa mi veľmi nepáči. Každopádne by som to vedel prekusnúť. Hlavne by som rád vedel, kedy je hra rýchlejšia. A v čom to vlastne spočíva.

Re: Chci poradit

Dave Luv
Administrátor
Totodile7625 napsal(a)
[...]
Sice jsem TS3 nikdy nehrál, ale bude to asi stejný jako v jiných programech - při pokročilém renderování se bude používat např. více přechodových kroků při výpočtu nasvícení či složitější výpočet vyhlazení u stínování. Neboli - při pokročilém mají být grafické efekty typu nasvícení o něco reálnější - za cenu vyšších nároků na výkon. Takže když pokročilé renderování nezapneš, měla by být hra teoreticky o něco málo rychlejší.

Re: Chci poradit

Totodile7625
Ach tak. Ďakujem. Tak ho asi budem zapínať iba keď budem fotiť.

Re: Chci poradit

Sisuš, popiš prosím co jsi se souborem po stažení udělala a kam přesně jsi ho vložila...

Soubor je po stažení zazipovaný, takže ho musíš rozbalit.

Po rozbalení budeš mít ve složce tyto čtyři soubory

Tyto čtyři soubory musíš vložit do složky Mods a v ní do složky Package...

C:\Documents and Settings\Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 3\Mods\Packages

Pokud tento postup dodržíš, musíš najít schody pod sochami.
Pokud je tam nemáš, zkus projít ostatní dekorace. Občas se soubor uloží jinam než má, ale je to naprosto výjimečné a tento případ to podle mne nebude.

Re: Chci poradit

 http://arsepo.blogspot.com/2011/08/jak-poridit-vypoustec-mlhy-prace-s-nim.html

kurzor úplně nalevo

posunutý kurzor, cheat, který napíšete, hra nevezme

Re: Chci poradit

komces
děkuji za radu a vyzkouším.S pozdravem komces

Re: Chci poradit

Než zadáš do cheatovacího řádku buydebug, nesmíš zapomenout předtím napsat do cheatovacího řádku Testingcheatsenabled true .

V návodu to tam je, ale jen to připomínám, kdyby náhodou. :)

Re: Chci poradit

LenkaH93
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Tak jsem tu teda se svým problémem :D s tím,že mi package soubory nejdou, jsem nějak smířená. Četla jsem na netu že nejsem jedina, nejde to prý i jiným lidem. Ale kdyz ukladam downloady s koncovkou sims3pack tak stejne nejaky problem mam. Stahovala jsem napr vlasy, kosmetiku, obleceni - to jde, normalne to potom najdu tam kde mam. Ale at stahuju nabytek, neni tam! A vim kde se normalne ve hre nabytek hleda! Ale nic tam proste neni.... A jeste bych se na neco zeptala, kdyz jsem chtela stahnout do hry nejaky domy nebo postavy simiky, zahlasilo mi to ze mi chybi nejaky balicky a nejde to. Co tim je mysleno? Dekuju :)

Re: Chci poradit

Těmi balíčky je myšleno to, že nemáš nějaký dodatek či kolekci a nábytek v domě se nahradí jiným a to samé u vlasů.

Když stahuješ dům, prvně bys měla mít stáhnout, to co tvůrce doporučuje.

Podívej se sem např. k Moni: http://arda-ts3.blogspot.com/2011/12/christmas-marketplace.html
dole pod obrázky píše, které downloady bys měla před stažením domu (pozemku) mít ve hře.

Re: Chci poradit

LenkaH93
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Ok dekuju, ja si myslela ze neco takovyho chybi.... ale co teda s tim nabytkem ktery normalne stahuju ve formatu sims3pack do hry a neni tam? Je to neco jako tady psala jedna holcina o schodech, stahnula je a nemela je tam. Me tam takhle chybi jakykoliv nabytek co stahnu :(

Re: Chci poradit

Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
To samé u simíků. K simíkům potřebuješ většinou stáhnout plno downloadů, aby vypadali jak vypadají. Autor simíka by měl na svém blogu uvádět potřebné downloady s přímým odkazem. Pokud ne, tak rychle pryč, to je neseriózní blog.

Re: Chci poradit

Odpověď na tento příspěvek od LenkaH93
LenkaH93 napsal(a)
[...]
 A hraješ hru z DVD nebo přes Origin? Jaké dodatky vlastníš?  Po Domácích mazlíčcích se změnilo spoustu věcí a jestli nemáš Mazlíky, tak proto ti to třeba nefunguje.

Re: Chci poradit

LenkaH93
Odpověď na tento příspěvek od ArSePo
Nehraju hru z DVD a mazlíčky taky nemám, takže to muze byt tim? ... ted jsem treba zkusila stahnout tri veci a ve hre se mi objevila jen jedna - mám tam křeslo, ktery jsem stáhnula, ale treba gauc a jeste neco ne. Asi to nema cenu uz resit :D musim se smirit s tim ze neco pujde neco ne
1234 ... 21