CAS

Re: Soutěžní příspěvky

Berrie
Tento příspěvek byl aktualizován .
Vytvořila jsem nějaké oblečení do TS4. :)
(Pro odkaz ke stáhnutí, klikni na obrázek)

Re: Soutěžní příspěvky

Berrie
A ještě jedno. :)
(Pro odkaz ke stáhnutí, klikni na obrázek)

Re: CAS

Alessi
Odpověď na tento příspěvek od moni
Ahoj, jsem tu nová. Ráda bych se s vámi podělila o mé prvotní pokusy z The Sims 4 CAS dema. Toto je má siminka Valentina Benneth.

Nevím, zda jsem to poslala do správného tématu, nejde mi tu bohužel vytvořit vlastní téma. (Hru The Sims 4 mám již předobjednanou z Xzone, takže určitě budu hrát do budoucna dál)

-----

Valentina v každodenním oblečení s minimem makeupu.

Výrazněji nalíčená ve formálním oblečení.

4x jinak

Komu by se natolik líbila, že by ji chtěl mít ve svém CAS, tak jsem ji sdílela v Galerii, stačí si jen v komunitě zadat do vyhledávání slovo Benneth a mělo by vám ji to najít. :)

Re: CAS

Ahoj Alessi

Vítej na fóru. Tvá siminka jsou moc pěkná.  Ráda si tě přidám do sledování v Galerii.

Jen, prosím, založ si svůj koutek zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/M-j-koutek-Sims-4-f5715694.html

Bude to jen tvé téma kam si můžeš vystavovat své simíky, podělit se o zajímavé postřehy atd.

Děkuji

PS: Tady by tvé výtvory zanikly, a to by bylo škoda

Návod na Založení nového tématu  najdeš zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Zalo-eni-noveho-tematu-td4535411.html

Re: CAS

Ahoj Alessi

Až si koutek založíš, tento tvůj příspěvek do něho přesuneme

Re: Soutěžní příspěvky

Dodysy
Odpověď na tento příspěvek od moni
Pokus o justina v TS4  vytvořit simíka demo :DDDDD

Re: Soutěžní příspěvky

Dodysy
Odpověď na tento příspěvek od moni
  pokus o justina v TS4 vytvořit simíka demo :)):3