Bašty na talíři

Aktualizováno v době, kdy jsou k dispozici tyto dodatky:
- Cestovní Horečka
- Povolání Snů
- Po Setmění
- Hrátky Osudu
- Domácí mazlíčci
- Showtime
- Obludárium

- Podzimní salát
Jídlo

Jídlo

- Sýrový burger
Jídlo

Jídlo

- Mix těstoviny
Jídlo

Jídlo

- Špagety
Jídlo

Jídlo

- Suši
Jídlo

Jídlo

- Vafle
Jídlo

Jídlo

- Lívanečky
Jídlo

Jídlo

- Smažený sýr
Jídlo

Jídlo

- Burákové máslo a marmeláda
Jídlo

Jídlo

- Vegetariánská ryba s hranolky

- Vegetariánské rolky

- Špagety se zeleninovou omáčkou

- Tofu steak Tri-tip

Re: Bašty na talíři

- Dušené překvápko
Jídlo

Jídlo

- Hamburger
Jídlo

Jídlo

- Párky v rohlíku
Jídlo

Jídlo

- Tofu v rohlíku

- Citrónový koláč
Jídlo

Jídlo

- Grilovaný losos
Jídlo

Jídlo

- Francouzská topinka
Jídlo

Jídlo

- Čínský zákusek
Jídlo

Jídlo

- Humr Thermidor
Jídlo

Jídlo

- Vegetariánský humr thermador

Re: Bašty na talíři

- Ovocný pohár
Jídlo

Jídlo

- Sýrový sendvič
Jídlo

Jídlo

- Jídlo z mikrovlnky

Jídlo

- Ratatouille
Jídlo

Jídlo

- Steak trojí chutě
Jídlo

Jídlo

- Steak z tofu se sýrem

- Smažené filé
Jídlo

Jídlo

- Žemlovka
Jídlo

Jídlo

- Vegetariánský burger

- Vegetariánský grilovaný losos

Re: Bašty na talíři

- Vajíčkový salát
Jídlo

Jídlo

- Sušenky
Jídlo

Jídlo

- Andělský dezert
Jídlo

Jídlo

- Nadívaný krocan
Jídlo

Jídlo

- Ambrózie
Jídlo

Jídlo

Re: Bašty na talíři

- Sýrová mísa
Jídlo

Jídlo

- Vajíčkové rolády
Jídlo

Jídlo

- Bouillabaisse
Jídlo

Jídlo

- Falafel
Jídlo

Jídlo

- Šavarma
Jídlo

Jídlo

- Stir-Fry
Jídlo

Jídlo

- Palačinky
Jídlo

Jídlo

- Žabí stehýnka
Jídlo

Jídlo

-Vegetariánský dim sum

- Smažené arašídové máslo a banánový sendvič

- Nadívaný sojový krocan

Re: Bašty na talíři

Byla klika, že jsem u čtení tohoto tématu právě snídala, protože by mne jinak z toho množství jídla trefil šlak
Pěkné Majdi

Re: Bašty na talíři

-Pálivokyselá polévka

- Houbová omeleta

- Vegetariánské čili

- Vepřové rizoto

- Chili con carne

- Kari aloo masala

- Ohnivé tofu

- Ohnivá kreveta

- Zámrz se zmrzlinou

- Ceviche

- Bramborově-lanýžový koláč

Re: Bašty na talíři

Totodile7625
Pôvodne ked som si to pozueral poprvé som mal hodne ťažký žalúdok. Ale teraz mám na polovicu z toho chuť!

Re: Bašty na talíři

Povichr
Určitě jsi ještě nevečeřel.

Re: Bašty na talíři

Totodile7625
Večeral. Omeletu. A teraz do seba tlačím slané chlebíčky. ( Také tie malé sucháre. ) Ale stále mám chuť na citronový koláč!

Re: Bašty na talíři

Povichr
Tak to ti chybí cukr.

Re: Bašty na talíři

nebo citrón

Re: Bašty na talíři

Totodile7625
Odpověď na tento příspěvek od Povichr
Alebo obidvoje.
Ale ajtak ten koláč vyzerá skôr jak limetkový a nie citronový. Bo pokiaľ viem, tak zelená je limetka, nikoli citron.

Re: Bašty na talíři

x.missinka.x
Předem se omlouvám, jestli to sem nepatří, ale není někde sepsán seznam jídel jak jsou ve hře nabízena při vaření? Myslím tím co mohu připravovat jako večeři, snídani, oběd, ...
Kolikrát dostanu za úkol něco uvařit a hra mi tu možnost prostě nechce nabídnout - oběd, večeře, ...
Nevím, jestli jsem to napsala srozumitelně a pokud to sem nepatří tak se fakt moc omlouvám. :o)

Re: Bašty na talíři

Povichr
Tohle nikde nemáme, ale díky za tip. Hned se jdu na to mrknout do hry a nadělám fotky. Zkus se tady kouknout za dvě hoďky.

Re: Bašty na talíři

Povichr
Missinko, najdeš to zde.

Úplně dole v posledním příspěvku.