Aspirace geniální hudebník - chyba?

odegra
Ahoj, mám stejný problém už od vydání hry. Nejdřív jsem myslela, že to opraví další aktualizace, ale asi ne...

Mám už několikátého sima s aspirací hudební génius. Jsem ve fázi, kdy mám jako podmínku k dalšímu pokroku napsat 4 skladby. Začnu psát písničku, ale sim může hrát X hodin a nic nenapíše, namísto toho se sekne a musím ho resetovat. Tudíž díky tomu nemůžu splnit aspiraci...

Poradíte mi? Máte tuhle chybu ve hře taky?  Díky

Re: Aspirace geniální hudebník - chyba?

Ten hudebník je zabugovaný.  Mě to taky zlobilo.  Já mám problém i s licencováním písniček. Složí písničku, ale nejde ji přes schránku licencovat.

Tak čekám až to v některé aktualizaci opraví.

Na to seknutí mi pomáhalo hru Uložit jako, a pak po načtení to fungovalo. Jinak je možné, že to zlobí třeba kvůli modům.

PS: Ta chyba s licencováním už byla nahlašena: http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4-Bug-Reports/Sim-cannot-license-music/m-p/3474685#M975

Fórum pro hlášení bugů: http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4-Bug-Reports/bd-p/The-Sims-4-Bugs

Re: Aspirace geniální hudebník - chyba?

Břetislav65
Odpověď na tento příspěvek od odegra
Mám tu samou chybu,ale ještě jsem nepřišel na to čím to je.