Andyho Tvorba

ANDY
 Zdravím všechny,
jsem tu nový, právě jsem se zaregistroval. V tomto "chlívku" budu přidávat nejvíce obrázky z mého hrání,
momentálně mám totiž dobře rozjetou rodinku. Později Vám ukážu pár fotek, které budou mnou okomentovány.
Dlouho jsem váhal, jak se bude "chlívek" nazývat, pak jsem přišel k jednoduchosti - Andyho Tvorba! ;)

Re: Andyho Tvorba

Štěpán Filous
Dneska to vypadá dobře, dvě nové tváře.  Vítám Tě tady Andy.  Na fotky rodinky se moc těším.

Re: Andyho Tvorba

Ahoj Andy

Děkujeme za fotky Lunárních jezer.

Re: Andyho Tvorba

Odpověď na tento příspěvek od ANDY
Ahoj Andy  ráda Tě vidím  a už teď jsem zvědavá

Re: Andyho Tvorba

Peťka Falcora
Tento příspěvek byl aktualizován .
Odpověď na tento příspěvek od ANDY
OBSAH BYL VYMAZÁN
Autor tuto zprávu vymazal.

Re: Andyho Tvorba

Povichr
Mám radost, že můžu přivítat dalšího fanouška Sims. Ahoj Andy!

Obrázky ze hry mám moc ráda. Už se těším.

Re: Andyho Tvorba

ANDY
 Zdravím všechny, tak myslím, že začnu přidávat první obrázky.
 Nakonec jsem se rozhodl, že Vám ukážu i mé přetvořené Susnet Valley. Tak pokud chcete, mrkněte.
 Začínám prvním pozemkem, tím je - Školní přípravka Excell. To byla první přetvořená budova.

 Tak snad se líbí, rád uviítám kladné i záporné komentáře.

 PS: Díky za přátelské uvítaní.

Re: Andyho Tvorba

Terulik-N.02
Smekám :) moc pěkné !! :) :)  nemám k tomu žádnou připomínku :) :)

Re: Andyho Tvorba

Škoda , že jsi sem nedal obrázek, jak to vypadalo původně, protože nemám srovnání...ale to co vidím, to je opravdu velmi dobré... dá se říct, že mi to tak trochu vyrazilo dech

Začínám mít pocit, že toto fórum začíná být místem nebezpečným pro mé zdraví...

Re: Andyho Tvorba

Štěpán Filous
Vypadá to moc hezky, ty nebudeš začátečník.

Re: Andyho Tvorba

ANDY
TheStepa3: Kdéže začátečník, jsem pravý SimsPařan!
The Sims celkově hraji od roku 2000, tedy od samotného vydání. Všechny The Sims díly tedy znám.

Re: Andyho Tvorba

ANDY napsal(a)
The Sims celkově hraji od roku 2000, tedy od samotného vydání.
Tak to jsme dva

[...]

Vypadá to suprově.
Bludiště u školy je výborný nápad.

Nedáš to ke stažení? Já bych měla zájem pokud to máš bez downloadů.

Re: Andyho Tvorba

ANDY
 Školní přípravka Excell
 DOWNLOAD, pozemek 64x32

 VYŽADUJE
 - základní hru The Sims 3
 - kolekci The Sims 3 - Moje městečko
 - dodatek The Sims 3 - Hrátky osudu

 poznámka:
 Vytáhl jsem z pozemku STORE objekty. Byly nahrazeny.

 INSTALACE .package:

 1, stáhněte soubor
 2, extrahujte jej (winrar)
 3, soubor s příponou .package překopírujte do:

 C/USERS/MOJE DOKUMENTY/DOCUMENTS/ELECTRONIC ARTS/THESIMS3/LIBRARY

 INSTALACE .sims3pack:

 1, stáhněte soubor
 2, extrahujte jej (winrar)
 3, 2x klikněte na soubor .sims3pack, začne instalace

 DOWNLOAD neobsahuje žádné neoficiální downloady.
 Snad se bude líbit, připadné jakékoli problémy určitě napište

Re: Andyho Tvorba

ANDY

 Absolutně se mi nechce spát, takže přidávám další obrázky.
 Tentokrát se jedná o ložnici mých simíků, kteří jsou s ní nadmíru spokojení.
 PS: V The Sims 3 okolo stavby mám rád tři věci - dřevo, kov a velmi tmavší barvy.

 Tak, můžete napsat vaše názory, dost často se setkávám s tím, že jsou mé místnosti hodné tmavé.
 To je pravda, nebudu lhát. Bohužel jsem si už zvykl a tenhle styl se mi dost líbí.

Re: Andyho Tvorba

Andy, moc pěkné a vkusné...

je v tom vidět mužský styl a myslím to v tom nejlepším slova smyslu...

Tmavé barvy mi nevadí...rovněž je používám pro zařizování hradů či ponurých sídel a domů

Re: Andyho Tvorba

Totodile7625
Odpověď na tento příspěvek od ANDY
Krásna spálna ANDY.
Inak môžem otázočku? Uppravuješ nejak špeciálne tie obrázky, alebo Ti tie objekty tak žiaria samé od seba?
Edit: školu som si už stiahol. Tá je tiež naozaj moc podarená.

Re: Andyho Tvorba

ANDY

 Díky, opravdu díky.
 Jinak moni, ještě se vrátím k té Školní přípravce Excell, můžeš jí porovnat se škoulou,
 kterou má každý v základní hře v Sunset Valley. Právě z té byla změněna na tu Excell.

 Jakube, ano. Jsou MÍRNĚ upraveny v PhotoFiltru, ale lesknou se i tak ve hře. Právě proto
 mám kov tak rád, moc dobře se leskne. Klidně můžu nafotit čistý, neupravený obrázek.

Re: Andyho Tvorba

Totodile7625
Ale tebe žiaria aj rastliny a to kov nie je. Aj ja také chcem!