Andy Simoland 3

Andy233
Tento příspěvek byl aktualizován .
Takhle se mi můj Simík zapíchl hlavou do země...

Re: Létání s Jetpackem

Andy233

Tady se již pomalu dostává ven...

Re: Létání s Jetpackem

Andy233

A zde je již konečně venku...

Už se vám to také stalo?Je to docela vtipný...

Re: Létání s Jetpackem

Andy233
Omlouvám se,že jsem to dala sem,ale nevěděla jsem,kam to mám správně nahrát,do jaké sekce...

Re: Létání s Jetpackem

Andy nic se neděje. Já ti to můžu přesunout do Můj koutek Sims 3. Bude to tvé téma kam budeš dávat tvé postřehy ze hry, výtvory atd.

Až si to přečteš dej vědět a já to tam přesunu.

A napiš jaký chceš název tvého tématu.

Re: Létání s Jetpackem

Andy233
Soni,moc děkuji :-)  Horší je to s tím názvem...jaksi mě nic inteligentního nenapadá... Bude moc troufalé,když to nechám na tobě? ;-)

Re: Létání s Jetpackem

Přesunuto. Název jsem zatím neměnila, abys to našla.

Re: Létání s Jetpackem

Odpověď na tento příspěvek od Andy233
Andy, koutek si pojmenuj podle toho, co nejvíce vystihne, co v něm budeš chtít prezentovat a nebo ho pojmenuj jen po sobě

Re: Létání s Jetpackem

Andy, parádní název

Re: Létání s Jetpackem

Andy233
Moni moc děkuji

Re: Létání s Jetpackem

Nemáš zač

Re: Andy Simoland 3

Elajna_
Pokud vidím správně, tak ten tvůj simík je dost bohatý co?
Jinak co musíš mit za dodatek aby jsi měla Jetpack? asi to s tou budoucností že??
Mládeži do 18-ti nenalévat, mládež je šikovná nalije si sama. ;D

Re: Andy Simoland 3

Ano Elajno, je to dodatek Do budoucnosti