Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

52 zpráv Volby
123
Odpovědět | Témata

Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

Sebi
Tento příspěvek byl aktualizován .

Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

Zatiaľ som nevylúštil tajomstvo Pralinesim http://www.thesimsresource.com/artists/Pralinesims/downloads/browse/category/sims3-makeup/  , ale aj obyčajná farba pier , môže pri tvorbe vašich simíkoch pomôcť

Tento návod vás naučí:

Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery
Nejaké základy s programom GIMP 2
Ako vytvoriť náhľadový obrázok vo Vytvorte si Simíka pomocu s3pe
Čiastočne ovládanie/narábanie s CTU

Čo budeme potrebovať:

1. Nejaký obrázok pier (rtů). Môže byť z obrázkov google , nejakej stránky , alebo pokojne aj svoje pery. Ústa by mali byť na obrázku zatvorené ! Nepoúživajte veľmi také obrázky , na ktorých sú pery veľmi lesklé. V CAS to nevyzerá dobre. Ja som takú chybu urobil v návode , takže sa ospravedlňujem.

2. CTU od CTU Team . Nutná registrácia http://arsepo.blogspot.sk/2012/02/jak-se-zaregistrovat-na-mod-sims-mts.html .
 Stiahnite prvé 2 súbory a rozbaľte ich do toho istého priečinku !

3. GIMP 2 . Ja ho mám v angličtine , takže ak ho chcete tiež v angličtine , pri inštalácii odškrtneme Translations

4. GIMP 2 DDS plugin . Skopírujte obidva súbory do: C:\Program Files\GIMP-2.0\lib\gimp\2.0\plug-ins

5. s3pe

1. Krok

Stiahnite a nainštalujte potrebné programy/súbory.

Otvorte si CTU . Nájdite posledný rúž na pery podľa obrázka.

Postupujte podľa obrázka ...

Otvorí sa nám takéto prostredie: . Podstatné sú kľúče Overlay , Specular , Mask.

Tie musíme rozbaliť na plochu , alebo do iného priečinku. A to tak , že klikneme na súbor kľúčov a písmen a v ľavom dolnom rohu na find.

Otvorí sa nám toto:

Klikneme na Export , pomenujeme napr. Overlay a uložíme.

Toto urobíme aj so Specular a Mask.

1. krok je za nami  .

Krok 2.0

Otvoríme si GIMP 2  .

Otvorme si pery a dds súbor Overlay.

Pery upravte približne na takú veľkosť , akú má súbor overlay a to tak , že použijeme nástroj na úpravu veľkosti.

Nastavíme veľkosť...

A dáme Enter.

Klikneme pravým tlačidlom myši na pery a dáme Edit / Cut

Pery zmiznú.

Preklikneme sa na súbor overlay , kde prilepíme ústa. Pravé tlačidlo myši , Edit / Paste .

Teraz klikneme v hornom menu na Colours / Desaturate.

Otvorí sa okno...

Klikneme na Average

Teraz to bude vyzerať takto:

Pery posuňte približne tak , aby prekrývali pery súboru overlay.
Urobíme to pomocou tohto nástroja:

Asi tak:

Teraz klikneme v pravo na kartu Layers , kde klikneme na slovíčko Normal a otvoria sa nám módy. Potrebujeme mód Value .

Teraz pery budú prekrývať pery súboru overlay.

Nasmerujte približne vaše pery tak , aby vyzerali ako pery .

Klikneme hore pri Colours na Layer / Anchor Layer .

Ak je všetko v poriadku , uložíme si to ! Klikneme na File / Export...

Označíme súbor overlay , klikneme Export a dáme Replace.

Dáme Generate mipmaps A Ok .

Teraz potrebujeme pridať jas. Dáme Colour / Levels .

Nastavíme si jas pier približne podľa mňa ...

Zase si to uložíme , ako pri postupe vyššie.

Gratulujem , máme súbor Overlay dokončený    , ale nevypínajte ho !

Krok 2.1

Zostaňte na overlay a stlačte CTRL + Z . Vrátite tým krok späť. To je v poriadku.

Stlačte teraz CTRL + A  a  CTRL + C .

Otvorte si dds súbor Specular a stlačte CTRL + A a teraz DELETE (nie všetko naraz ; DELETE samostatne)

Teraz zafarbte GIMP 2  plochu na čierno.

Stlačíme CTRL + V a nastavíme si na karte Layer mód Hard Light (tak , ako predtým s módom Value)

Teraz znovu Layer / Anchor layer

A uložíme , ako pri Overlay , ale označime Specular !

Máme Specular dokončený  .

Krok 2.2

Vráťte sa na Overlay a chodte znovu na Colours / Levels

Teraz nebudeme upravovať jas , ale skôr tieň.

Čiže to bude tmavé...

Keď sa vám to pozdáva , chodte na Colours / Color to Alpha

Kliknite na ten biely obdĺžnik...

A potiahnite malú šipku pri farbách V na druhý koniec (do ľava) .

Klikneme Ok , Ok.

Chodte teraz na Colours / Colorify...

a vyberte tyrkysovú (svetlo modrú) farbu

Stlačte CTRL + A , CTRL + C

Otvorte si dds súbor Mask.

Znovu CTRL + A ; DELETE (osobitne)

GIMP 2 plocha bude zas prázdna.

Teraz ju prefarbíme nie na čierno , ale na červeno.

CTRL + V

Takýto bude výsledok.

Layer / Anchor layer  .

Uložíme , ako pri Overlay , Specular !

Najťažšia časť (myslím) je za nami !

3. Krok

Vráťme sa späť na CTU.

Pri find je tlačidlo replace.

Replace použijeme na to , aby sme prepísali Overlay atď. Vytvoríme tak celkový výsledok , čiže vlastne rúž/lesk na pery.

Označíme si ako prvé čísla a písmena pri overlay.

Stlačíme replace .

Nasmerujeme náš vyexportovaný (uložený) súbor.

Urobíme to tak so všetkými tromi.

Stlačíme teraz Commit.

Vytvorí to náhľad nášho rúžu.

Ak chcete zmeniť farbu , tak klikneme dvakrát na Tint Color A , B , alebo C. Takže môžete kombinovať . Napr. A , B červená , C slabá až biela čevená , čo by malo vytvoriť lesk , aby to bolo efektívnejšie  .

File / Save as  a uložíme do Mods/Packages

4. Krok

Otestuje to v hre.

Ak je všetko v pohode , som veľmi rád , že sa vám to podarilo  .

Vyfoťte si svoj výtvor buď v CAS , alebo priamo v hre.

Obrázok orežte na veľkosť 256x256  a uložte v PNG formáte !

Pridajte si svoje logo , alebo nejako upravte ak potrebujete.

Krok. 5

Pravdepodobne nieste spokojný s náhľadovým obrázkom v CAS .

Otvorme si s3pe.

File / New

File / Open

Otvorme si rúž/lesk.

Klikneme dvakrát na slovíčko na CASP pod slovom TAG.

Otvorí sa nám okno , kde skopírujeme Instance čísla a písmena.

Pravým tlačidlom klikneme na bielu plochu Add ...

Otvorí sa okno , kde nastavíme:
Type na: THUM 0x626F60CE
Group na: 0
Instance: Prilepíme to Instance čislo , ktoré sme predtým skopírovali.

Vytvorí sa nám pod slovo TAG nový súbor.

Stlačíme pravým na ten nový súbor a dáme:

Vyberieme ten obrázok.

Takto to bude vyzerať:

Uložíme File / Save , alebo File / Save as .

V hre to už bude vyzerať takto:

Ak sa vám to podarilo , tak gratulujem  .

Pôvodný návod vytvorila shyneinnocence. Ja som ho preložil , podrobnejšie vysvetlil a pridal bonus.

http://shyneinnocence.wordpress.com/
http://shyneinnocence.wordpress.com/2011/09/19/lipstick-lipgloss-tutorial-using-gimp/
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž/lesk na pery

Sebi
Ak máte nejasnosti , či problémy , tak sa pýtajte  .
Vytvárajte a bavte sa  .
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž/lesk na pery

Sonia
Administrátor
Super, skvělé

Moc děkuji Sebi. Hodně nám pomáháš. Jsem ráda, žes to přeložil a vysvětlil.

Přesunu téma pod Tvoření.
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž/lesk na pery

Sebi
Nieje zač. . Ja len dúfam , že som niečo omylom nezabudol  .
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž/lesk na pery

Sonia
Administrátor
Tak se dotyčný ozve

Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž/lesk na pery

moni
Administrátor
Tento příspěvek byl aktualizován .
Parádní práce Sebi

Zítra bych tvůj návod zveřejnila na našem blogu a na FB. Udělala jsem promo obrázek ze tvých obrázků
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž/lesk na pery

Nikolita
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Ahoj chcem sa opýtať pri kroku 1 mi po možnosti add new design vyhodí tuto tabulku a nezobrazi mi tak tvar ďakujem
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž/lesk na pery

Sebi
Ahoj Nikolita  .

Stiahla si si obidva súbory ? Aby CTU fungovalo musíš si stiahnuť prvé dva súbory http://www.modthesims.info/download.php?t=364926
CasTextureUnitool.rar , CasParts.rar a rozbaliť do toho istého priečinku. Písal som to   .
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž/lesk na pery

Nikolita
ano ale asi zle spravila som to na novo a ide :) diky
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž/lesk na pery

Sebi
 Veď som ani nepomohol  .
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

Pessoa
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Hrozně děkuji Sebi,  už mi chybí jen poslední krok+ otestovat ve hře+ změna obrázku, a bude to.
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

Sebi
Super  .
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

Pessoa
Teď už to mám úplně hotové. Obrázek si dám do tvorby.
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

Pessoa
Odpověď na tento příspěvek od Sebi
Jen chci podotknout,(krok5) že z obrázku v cas nemusíme rovnou vyříznout obrázek 256x256. Když si vyříznu 100x100 a dám tam logo a zvětším na 256x256, tak to jde taky
v cas to není poznat, a na obrázku jsou vidět jen ústa, a ne celý obličej vypadá to takhle:
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

Pessoa
Tento příspěvek byl aktualizován .
nejdříve jsem se bála, že to v CAS nebude kvalitní, ale vše je v pořádku
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

moni
Administrátor
Děkujeme za informaci a doplnění popisu do tématu
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

Sebi
Odpověď na tento příspěvek od Pessoa
Výborne , ďakujem za doplnenie  . Presne toto som netušil , že ako sa to robí
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

Janika31
Tak zkouším tvůj návod a mám stejný problém,jako Nikolita.. a to dělám vše,jak si psal. Stáhla jsem oba soubory, extrahovala do stejné složky..a nic..:(( chnoo
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

Sebi
Zdravím Janika31

Ak stiahneš obidva súbory , tak ich označ a daj rozbaliť naraz do jedného priečinka napr. MTS_CTU_Team_987224_CasParts (taký názov by tam mal byť , alebo MTS_CTU_Team_987146_CasTextureUnitool ) . Pokojne to premenuj len na CTU a otvor program CasTextureUnitool. Malo by to ísť ... inak CTU Team popisuje , že čo treba mať nainštalované k tomu programu.

Installation Prerequisites

You must have the following BEFORE using this program:

- A PC running Windows XP or Vista, OS X (with Mono 2.4), or Linux (with Mono 2.4)
- For Windows XP: .NET Framework 2.0
- For Windows Vista, get .NET Framework 3.5 - it includes .NET 2.0
- For XP and Vista: DirectX runtime (March 2009)
- For OS X and Linux, http://mono-project.com/ - please see this thread for more info: http://www.modthesims.info/showthread.php?t=366580

Ak máš Windows XP , tak potrebuješ NET Framework 2.0. Pri Viste 3.5 atď ...

Potrebný Framework nájdeš na stránke Microsoftu http://www.microsoft.com/en-us/download/default.aspx

Stačí len napísať potrebnú verziu a vyhľadávanie to nájde.

Dúfam , že som pomohol
Odpovědět | Témata

Re: Ako si vytvoriť vlastný rúž na pery

Janika31
Tento příspěvek byl aktualizován .
Díky za odpověď,ale včera už jsme to s přítelem zprovoznili..mrknul na to něco s tím pošmelil a ejhle, už to jelo..:D,každopádně i tak moc děkujuu za pomoc a za super návod, hned to ozkouším:)

jen koukám, že mám problém i s gimpem...nejde mi tam otevřít ten soubor overlay dds..:/
123